• Pussan

    Påsksex

    Nu ska min Lover snart få sin påsklunch. Den serverar jag direkt på kroppen. Lite löjrom i naveln, lite bitar paté och salami upp mot pattarna, en liten ostbricka på låren. Inte för kladdigt, men ändå så att han får slicka i sig. Jag älskar att bli slickad... Vinet får han ha sidan om.
    Som avslutning särar jag på låren så han kan se mina läppstiftsröda fittläppar och mina guldpiercingar.
    Det blir nog bra...
  • Svar på tråden Påsksex
  • Anonym (Roligt)

    Haha roligt. Glad för er som har det kul och hittade varandra.

    Kan väl inte låta bli att säga att det låter jätteäckligt för mig, men jag vet att alla är olika, särskilt i sexet brukar vi ha mindre civiliserade fantasier. Och matsex är inte ovanligt, det var till och med mode på det på 80talet i filmer.

    Jag bara ryser av sådant. Tur att min kille är likadan, även värre: kladd av den sorten är det värsta han vet.

    Men! Jag är den sista att döma er!

    Jag själv tänkte faktiskt gå på promenad i skogen med killen, så han klipper lite påskris som jag ska få på rumpan imorgon

  • Anonym (HannaSophia)
    Pussan skrev 2021-04-02 12:38:42 följande:

    Nu ska min Lover snart få sin påsklunch. Den serverar jag direkt på kroppen. Lite löjrom i naveln, lite bitar paté och salami upp mot pattarna, en liten ostbricka på låren. Inte för kladdigt, men ändå så att han får slicka i sig. Jag älskar att bli slickad... Vinet får han ha sidan om.Som avslutning särar jag på låren så han kan se mina läppstiftsröda fittläppar och mina guldpiercingar.Det blir nog bra...


    Hej Pussan

    Kul att höra av dig - inte så ofta nu för tiden!

    Ni är grymma på att hitta på nya sköna grejer och ha det gott ihop. Skulle gärna smaka på något gott från din kropp och slicka noggrant rent överallt.

    Glad påsk!
  • Anonym (Rödstjärt)

    Ikväll blir det dags för vår traditionella risbastu på långfredagen. Sedan kommer han att trösta mig med gudomligt sex.

  • Anonym (Trelle)

    Men örk, ska man hålla på att svina med mat på det sättet hade jag hellre avstått.

  • Pussan
    Anonym (Roligt) skrev 2021-04-02 12:47:59 följande:

    Haha roligt. Glad för er som har det kul och hittade varandra.

    Kan väl inte låta bli att säga att det låter jätteäckligt för mig, men jag vet att alla är olika, särskilt i sexet brukar vi ha mindre civiliserade fantasier. Och matsex är inte ovanligt, det var till och med mode på det på 80talet i filmer.

    Jag bara ryser av sådant. Tur att min kille är likadan, även värre: kladd av den sorten är det värsta han vet.

    Men! Jag är den sista att döma er!

    Jag själv tänkte faktiskt gå på promenad i skogen med killen, så han klipper lite påskris som jag ska få på rumpan imorgon


    Anonym (Trelle) skrev 2021-04-02 18:12:35 följande:

    Men örk, ska man hålla på att svina med mat på det sättet hade jag hellre avstått.


    Ja, vi är olika. Väldigt bra det. Men påskris på rumpan gillar jag också! Varför det skulle vara att svina att mumsa i sig lite från en nyduschad kropp förstår jag faktiskt inte. 
  • Pussan
    Anonym (HannaSophia) skrev 2021-04-02 13:09:39 följande:
    Hej Pussan

    Kul att höra av dig - inte så ofta nu för tiden!

    Ni är grymma på att hitta på nya sköna grejer och ha det gott ihop. Skulle gärna smaka på något gott från din kropp och slicka noggrant rent överallt.

    Glad påsk!
    Tack min vän, Glad Påsk på dig också!
    Nej, jag har inte blivit färdig att skriva här på länge. Men nu har vi en helledig påskhelg för en gångs skull och jag är vårkåt och har väldigt många tankar om hur vi ska njuta.
    Idag blev det så bra! kan jag säga. Lover slickade i sig det som serverades under syn- och hörbar njutning. Sedan svängde han runt mig så att jag låg på tvären på bordet och tog bara fram kuken och pumpade in den med all kraft! Det gick förstås rätt fort, han var bra kåt så dags, och så drog han ut och sköt ett sprut över hela mig - härligt! 
    Jag låg kvar och matade in hans sperma i munnen med ena handen och smekte min klitta med den andra...dvs kanske en minut eller så, för jag var också sprängkåt så dags, och så kom min orgasm också medan Lover stod precis framför mig och njöt av synen - och mina läten för jag är rätt högljudd.
    Vi får se vad vi gör i morgon. Jag har lite idéer...
  • Anonym (HannaSophia)
    Pussan skrev 2021-04-02 23:14:34 följande:

    Tack min vän, Glad Påsk på dig också!

    Nej, jag har inte blivit färdig att skriva här på länge. Men nu har vi en helledig påskhelg för en gångs skull och jag är vårkåt och har väldigt många tankar om hur vi ska njuta.

    Idag blev det så bra! kan jag säga. Lover slickade i sig det som serverades under syn- och hörbar njutning. Sedan svängde han runt mig så att jag låg på tvären på bordet och tog bara fram kuken och pumpade in den med all kraft! Det gick förstås rätt fort, han var bra kåt så dags, och så drog han ut och sköt ett sprut över hela mig - härligt! 

    Jag låg kvar och matade in hans sperma i munnen med ena handen och smekte min klitta med den andra...dvs kanske en minut eller så, för jag var också sprängkåt så dags, och så kom min orgasm också medan Lover stod precis framför mig och njöt av synen - och mina läten för jag är rätt högljudd.

    Vi får se vad vi gör i morgon. Jag har lite idéer...


    Låter hett & underbart! Kallskuret till lovern som förrätt, skönt knull för er båda och varm god dessert till dig. Riktigt mumsig trerätters påskmeny!!

    Berätta mer vad du har för idéer för dagen - du har så inspirerande lekar!

    Sen hoppas vi förstås på sol och värme så vi kan sola och leka nakna utomhus eller i våra fina små bikinis!!

    Önskar dig en skön åktur på kvasten idag.
Svar på tråden Påsksex