• Anonym (Man, 41)

    Otroligt sexigt med gravida kvinnor

    Hej,

    Finns det fler män därute som tycker att det är riktigt hett med gravida kvinnor?

    Ni kvinnor som är / har varit gravid, har ni märkt av att män dras extra till Er. Har ni själva känt er mer sexuella?

  • Svar på tråden Otroligt sexigt med gravida kvinnor
  • Anonym (Sexigt)

    Jag tycker det är sexigt men bara upp till en viss storlek på magen. När den är sådär lagom stor det är riktigt hett.

  • Anonym (Hhh)

    Min sambo tänder mer än någonsin på min kropp nu. Har ca 2 veckor kvar till beräknad men är inte så stor som genomsnittet. Sen är man extra tajt nertill då slemhinnor mm svullnar så han har aldrig haft bättre sex, säger han iaf. Ett minus nu dock är att min livmodertapp börjar dra sig tillbaka. Förut var den rätt lång och hård vilket retade honom ännu mer under sexet.

  • Holy93

    Man märker att både kvinnor och män tittar på en när man är gravid, kanske är för att det är fint? Jag själv tittade också på andra gravida kvinnor när jag själv inte var gravid. Min man tycker det är sexigt, just för att det liksom visar att "det är mitt barn hon bär på", och sen alla biverkningar av graviditeten som stora bröst och så såklart.

  • Trädgårdsslangen

    Urgh, ja tyvärr. Helvete vad irriterad jag blev. Jag hade så fullt upp med krämpor och skit att jag blev tokig på detta jävla dreglande, kommenterande och stirrande. Låt mig vara gravid ifred förfan, jag har tillräckligt på mitt bord liksom.

    Men för andra som gillar det, go nuts!

  • Anonym (Speciellt att vara gravid)

    Minns att jag fick många blickar när jag var gravid.Ett mirakel att kunna ha ett liv ,en liten människa i sin kropp.

  • Anonym (Q)
    Anonym (Z) skrev 2021-04-03 13:17:23 följande:

    Så länge de inte kissar på sig så....visst.


    Vi föder era barn och utsätter våra kroppar för en sanslös påfrestning. Att kissa på sig någon gång är inte ovanligt alls. Sluta inte tänd på din kvinna för det, det vore ju för ynkligt!
  • Anonym (Mm)

    Jag har varit gravid två gånger. Mådde bra med båda, inget illamående eller så. Och sexlusten var sjukt mycket större, ska erkännas. Vet inte om det beror på ökad blodtillförsel därnere eller vad det kan vara. Min man var nöjd :) han hade svårt att ligga i fas med min lust, så jag fick ta hand om det på egen hand för det mesta, haha :) Man känner sig absolut mer kvinnlig, sexig...(i alla fall innan v 35) att man är gravid är ju det yttersta beviset på att man är en sexuell varelse.

  • Anonym (usch)
    Anonym (Man, 41) skrev 2021-04-03 08:29:05 följande:

    Hej,

    Finns det fler män därute som tycker att det är riktigt hett med gravida kvinnor?

    Ni kvinnor som är / har varit gravid, har ni märkt av att män dras extra till Er. Har ni själva känt er mer sexuella?


    Jag tycker det är högst otrevligt om andra män än min egen stirrar på min gravidmage! Jag hoppas verkligen du håller dina tankar för dig själv. 
  • Anonym (villbligravidigen)

    Sedan finns det vi kvinnor som vill ha fler men inte kan av olika orsaker...


    Jag är 34 år och har ett barn,skolåder...och drömmer om att vara gravid igen...
    älskade verkligen att vara gravid..och kände mig sexig...synd att sambon är tråkig. Jo, jag fick en del blickar från män när jag var gravid,också.

  • Anonym (Pelle)

    Gravida kvinnor är bland det mest osexiga som finns. Detta är onaturligt ut med så svullen mage ... Som att alien ska komma ut.

    Dessutom lägger dom ofta på sig vikt lite överallt bpch blir lata.

  • Anonym (Singelman45)
    Anonym (Pelle) skrev 2021-04-03 19:52:30 följande:

    Gravida kvinnor är bland det mest osexiga som finns. Detta är onaturligt ut med så svullen mage ... Som att alien ska komma ut.

    Dessutom lägger dom ofta på sig vikt lite överallt bpch blir lata.


    Tur att smaken är som baken.. själv tycker jag precis raka motsatsen.. gravida kvinnor är sjukt sexigt!
  • Anonym (Subbidubb)

    När jag var gravid med bägge barnen fick jag enormt många skamliga förslag och det var t.om. några stycken som med BÄGGE barn erbjöd sig att ta hand om barnet i magen som sin egna och sluta knarka om jag hade velat ha dem. Helt galet!

    Men jag är visserligen väldigt petit och när jag var gravid var det endast magen och lite brösten som växte, i övrigt var jag lika smal (mager om jag ska vara ärlig) som vanligt. Tyckte faktiskt själv att min kropp var väldigt sexig då. Fick aldrig någon gigantisk mage heller, varken med första eller andra. Tänk smal tjej som ?svalt en fotboll? så har ni mig, fast jag tyckte visserligen det var snyggt.

  • Anonym (Fågel)

    Är själv kvinna men bi. Nej jag tycker inte någon kvinna är sexig med mage. Tycker helt ärligt att det är lite obehagligt. Jag tittar på gravida av annat anledning är att det är vacker, som en trafikolycka. Det är inte vackert, men man kan inte kolla bort.

Svar på tråden Otroligt sexigt med gravida kvinnor