BIM MAJ, första barnet
Det här med ekonomi, funderar ni mycket över sånt? Vi är ju precis i startgroparna, så jag har inte tänkt så mycket på det här, men jag satt nu och testade hur mycket pengar jag skulle få om jag var hemma. Jag och min sambo har för avsikt att dela lika och totalt vara hemma kanske 1,5 år, men det är en riktig smäll för ekonomin. :(
Hoppar in här då jag har följt inlägget ett tag. Har BIM 10/5 - min barnlängtan tar kål på mig.
Hoppar in här nu för vårt 14:e försök. Var på utredning igår där allt såg bra ut för både mig och min sambo. Vi kämpar på och hoppas på det bästa...
Tänker att jag nu säger upp NC, slutar tempa och testa med ÄL-stickor, för att släppa på kontrollen som man så lätt försöker ha.. för tror bara det stressar undermedvetet. Näe, nu blir det att gå på känsla helt enkelt. Och så går jag på akupunktur för att försöka slappna av och komma i balans. Har varit där 6 gånger nu.
Hur känns det med akupunkturen? Jag blev mycket lugnare av det, men den månaden jag gick först till kliniken så hade jag tidig äl och en kemisk grav, nästa cykel hade jag akupunktur dag 2,3,4(och 5) och sen kom äl tidig igen så vi hann inte med dag 12,13,14. Jag pausar denna cykel och ska köra på nytt efter nästkommande mens :)