Emmalucy skrev 2021-05-05 10:28:10 följande:
I'm not crying, I have something in my eye!! Du har helt rätt om den här tråden NatMar005, den ÄR speciell :) annorlunda, genuin, känns som att alla hör hemma här (har iofs bara varit med i 4st trådar här på FL men jag orkade nästan inte lägga mig i listan igen för att trådarna är dominerat av ett par vänner och resten blir ganska ignorerat, men tycker att denna tråd har lyckats fånga de flesta som vågade vara med) :) kram för er alla, fina, stärka kvinnor härinne
Vet precis vad du menar! Stor kram till dig <3
superbloom skrev 2021-05-05 10:36:07 följande:
Jag blir helt gråtfärdig. Tack snälla du <3 Och jag håller med vad andra har skrivit när nedan. Du är så varm och klok, och verkar vara helt fantastisk! <3
Men gud vilka fina ord som haglar över mig idag! Blir alldeles generad, hehe. Tack snälla rara du och detsamma. <3
Vickan31 skrev 2021-05-05 10:57:18 följande:
Ååh men tack detsamma!! Dina fina ord berör ju verkligen in i hjärtat och jag är så glad och tacksam för den här gemenskapen och allt som ni underbara, omtänksamma människor gör - inte minst du som orkar finnas där och stötta och peppa oss andra trots allt tungt du gått igenom. Att du vågar dela med dig och öppna upp om allt som är så svårt
Jag behöver verkligen er omtänksamma, kloka, hjälpsamma kvinnor här inne, och dagar som denna då mensen kom ännu en oönskad gång (elfte aktiva försöket, har dock försökt mer än ett år men var utan mens och ägglossning ett tag) så känns det bättre att tänka på att jag inte är ensam
Hade ingen aning om att jag gjorde något särskilt såna men vad fint att det årnsåndet tas emot. Åh nej vad trist att höra. Önskar jagvhade några peppande ord men helt ärligt, idag får man kanske bara sacka ihop för att helt enkelt kunna komma igen imorgon istället? Du Är INTE ensam. Inte här. <3