BIM MAJ, första barnet
Ännu en stor sorg du fått gå genom. Kan inte ens föreställa mig hur tufft du haft det och ännu har det. Jag hoppas du har någon annan än henne du också kunde prata med, och så har du förstås oss här<3
Det går framåt, hcg höjs ungefär som det ska, har fått komma på extra kollar och skulle få komma ännu en gång på vul & blodprov nästa vecka för säkerhetsskull. Så tacksam att dom kollar ordentligt här pga. smärtorna jag hade då tidigt. Däremot är jag sjukskriven igen men pga. ryggproblem denna gång, tror att det orsakats av dom enorma kramper jag hade förra veckan, för jag ?bröt ryggen? i januari, eller fick två s.k frakturer i ryggraden i januari, så misstänker att det hänt något när jag krampade så kraftigt... får se:)
Men gud, det låter ju allvarligt. Är det helt utläkt då? Innebär den här graviditeten någon risk för dig i det avseendet? Tänker att en graviditet är en stor belastning för vilken rygg som helst liksom.
Måste kännas jätteskönt med de extra kontrollerna. Det förstår jag verkligen. <3 har du några gravsymptom än förresten? Jag är så stört trött, har huvudvärk, mår illa, mina bröst är så ömma att jag helst vill kasta ut dem genom fönstret och jag är kissnödig typ jämt. Hehe .