• Sisupower

    Känner mig ej sedd

    Ett långt förhållande (17år) i bakgrunden som gift och har barn. Och vårat förhållande som alla andras med toppar och dalar men nu är det jobbigt igen.

    Får inget egen initiativ av gubben att beröra mig, jag har första steget hela tiden. När jag vill sitta när och hålla om så flyttar han sig lite eller lutar sig bort från mig, han hör inte av sig först, hans mobil piper det om ofta och när det gäller sex så det är det verkligen Sahara med. Ända gångerna är här han har i sig en större mängd alkohol.

    När han är med sina polare så är det ett snack om hur snygga, sexiga, otroliga alla kvinnliga sångare är.

    Och detta har varit tidigare oxå i vårt förhållande och då så hade han kontakt med en annan, men som jag vet så är den kontakten bruten, skulle vilja kolöa hans mobil men den är låst med fingeravtryck, frågar jag något så är jag bara löjlig.

    Men när han klagar på mig när jag inte vill och varför jag är så tvär hela tiden så tar jag upp detta att det är han som inte vill ha mig nära. Kommer det bara till svars: jaja.

    Barnen så har han aldrig någon koll på när de har duschat, när det måste tvättas osv. Och skall de på något så är det jag som skaöö sätta detta på påminnelse.

    Håller på verkligen blir utsugen på all god energi

  • Svar på tråden Känner mig ej sedd
  • Villdetblirbra

    Kära du,

    Vilken sorglig situation. Jag önskar dig något varmare och bättre. Jag är ledsen, men jag misstänker att han har en affär med någon annan. Vad tror du? Män brukar ha svårt att göra slut. Det är ju oftast kvinnorna som gör det.

    Vad vill du?

    Jag tänker att man måste vara två om att förbättra ett förhållande. Är man inte det, så är det kört.

    Skulle du klara dig utan honom?

Svar på tråden Känner mig ej sedd