• Pussan

    Påsksex 2

    Igår körde jag en liten tease med Lover. Gick omkring på fm i bara ett kort linne, inget mera (ja flip-flops förstås). Lover gillar ju att se min tatuerade rumpa...
    Men jag gled undan varje gång han närmade sig, snabb puss och ¨jag måste bara¨....
    Sen ringde hans V75-kompis, och började jag ägna mig åt honom. Smekte  över kuken där han låg i soffan, knäppte upp och sög, grenslade - med ryggen mot för han gillar som sagt min rumpa.Red i långsamma rörelser.
    Han försökte avsluta samtalet gång på gång men det är inte så lätt med den kompisen, och speciellt inte när det gäller V75. Men till slut gick det och då blev det fart, upp och lyfte upp mig så jag stod på alla 4 i soffan och sen dunkade han bara på hårt, hårt...han, och vi, brukar gilla långa sköna knull, men nu brann det!

    Han kom ganska snart, över rumpan och låren. Rätt trött och andfådd sedan, sjönk ner i soffan och pustade ut. Jag tog en kort jacka över linnet och gick ut på balkongen för en rökare, stod där och kände hans blickar på ryggen så jag tog lite av satsen på fingrarna och slickade av dem...
    Det blir nog något kul idag också!

  • Svar på tråden Påsksex 2
Svar på tråden Påsksex 2