• Anonym (Ful)
    Sun 4 Apr 2021 14:16
    488 visningar
    25 svar
    25
    488

    Hängande ansikte när jag ligger ned!?

    Jag får panik (i-landsproblem men endå)

    När jag ligger ned på sidan är det som hela mitt ansikte hänger nedåt. Det är väl fan inte normalt?

    När man ser filmer och personer ligger i sängen och pratar med varandra så ser dom helt perfekta ut som vanligt. Vad är det för fel på mitt ansikte?? Jag är å har alltid varit normalviktig, jag är inte speciellt gammal eller någonting!

    Hur ser folk ut när dom ligger på sidan, är det bara jag eller?

  • Svar på tråden Hängande ansikte när jag ligger ned!?
  • Anonym (Six)
    Sun 4 Apr 2021 14:20
    #1

    Det är väl klart ansiktet hänger! Eller skulle ansiktet frångå gravitationens lagar?

  • Anonym (Ful) Trådstartaren
    Sun 4 Apr 2021 14:26
    #2
    Anonym (Six) skrev 2021-04-04 14:20:44 följande:

    Det är väl klart ansiktet hänger! Eller skulle ansiktet frångå gravitationens lagar?


    Är det sant? Även om man är ung alltså? Jag tycker folk på film å så ser helt normala ut när dom ligger ned. Käns typ som att jag inte vågar sova med nån när jag märkte hur jag ser ut när jag ligger ned på sidan.
  • Anonym (Six)
    Sun 4 Apr 2021 14:38
    #3
    Anonym (Ful) skrev 2021-04-04 14:26:21 följande:
    Är det sant? Även om man är ung alltså? Jag tycker folk på film å så ser helt normala ut när dom ligger ned. Käns typ som att jag inte vågar sova med nån när jag märkte hur jag ser ut när jag ligger ned på sidan.
    På film vaknar alla perfekt sminkade också. Och blir någon nedstänkt med vatten så är hen torr i nästa scen. Flört

    Vi är alla fula när vi sover, så är det bara. Herregud, är det nån gång man ska kunna få slappna av utan att tänka på hur man ser ut så är det väl när man sover. 
  • Anonym (Hahah­a)
    Sun 4 Apr 2021 14:40
    #4

    Vilken rolig tråd, jag måste kolla när jag kommer hem!

  • Anonym (eee)
    Sun 4 Apr 2021 15:16
    #5
    Anonym (Ful) skrev 2021-04-04 14:26:21 följande:
    Är det sant? Även om man är ung alltså? Jag tycker folk på film å så ser helt normala ut när dom ligger ned. Käns typ som att jag inte vågar sova med nån när jag märkte hur jag ser ut när jag ligger ned på sidan.
    Men du måste skoja. Är det här en skämttråd?
  • Anonym (Ful) Trådstartaren
    Sun 4 Apr 2021 15:43
    #6
    Anonym (eee) skrev 2021-04-04 15:16:48 följande:

    Men du måste skoja. Är det här en skämttråd?


    :( nej jag skojar inte. Förlåt men jag har en diagnos som har med kroppsfixering att göra å sen jag upptäckte detta har fixeringen börjat å jag undrar om det bara är jag som har så fast jag är ung eller om det är normalt.
  • Anonym (Ful) Trådstartaren
    Sun 4 Apr 2021 15:44
    #7
    Anonym (Six) skrev 2021-04-04 14:38:21 följande:

    På film vaknar alla perfekt sminkade också. Och blir någon nedstänkt med vatten så är hen torr i nästa scen. 

    Vi är alla fula när vi sover, så är det bara. Herregud, är det nån gång man ska kunna få slappna av utan att tänka på hur man ser ut så är det väl när man sover. 


    Jajag vet ju det där egentligen. Det kändes bara som att mitt ansikte hänger jätte mycket och att jag aldrig sett andras ansikten så. Tack för att du svarade!
  • Anonym (Ful) Trådstartaren
    Sun 4 Apr 2021 15:46
    #8
    Anonym (Hahaha) skrev 2021-04-04 14:40:54 följande:

    Vilken rolig tråd, jag måste kolla när jag kommer hem!


    Ja gör det

    Det skulle va skönt att veta om jag är normal X-D
  • Anonym (gravi­tation­)
    Sun 4 Apr 2021 15:54
    #9

    Så är det att åldras. Efter en viss ålder, lite individuellt det där men säg 40-50. Plötsligt börjar gravitationen arbeta emot en och skinnet lossnar från kroppen. Allt börjar hänga vid minsta rörelse och man får hud som ser lite knottrig ut vilket är rynkig hud med ihopklumpade fettceller under som ser ut som celluliter.

    Så när du har sex i medelåldern och framåt så kommer magen hänga, huden på armarna,låren, ljumskarna, venusberget. T o m blygdläpparna blir slappare och släpper liksom vid beröring. Man ser bedrövlig ut om man lutar sig framåt eller ligger på sidan, speglar rekommenderas inte om man ska stå ut med sin självbild och orka möta omvärlden. Att inte påverkas och tycka åldrandet går obemärkt förbi eller att ålder bara är en siffra är för mig helt oförståeligt och konstigt.

    Du får försöka tänka bort det bara för att inte bli galen och titta inte på dig själv i såna vinklar och ha sex i mörker.

  • Sun 4 Apr 2021 16:23
    #10

    I ett avsnitt av the golden ladies, så får Blanch veta hur ansiktet ser ut när man lutar sig framåt. I fortsättningen skulle hon definitivt inte göra det

Svar på tråden Hängande ansikte när jag ligger ned!?