• Anonym (Nybörjare)

    Min man tänder på att bli dominerad och jag är nybörjare

    Jag har varit tillsammans med min kille i ca tre år och vi är båda i 40-årsåldern.

    På sistone har han hintat lite om att han tänder på dominans. Det är inga jätteavancerade grejer ännu vad jag vet, men typ att han vill vara bunden medans jag typ använder honom så som jag vill. Inte med smärta eller förnedring tror jag, utan mer att jag ska ta vad jag vill ha liksom. Eller typ beordra honom att komma hem till mig på kvällen och knulla mig för att jag bara vill det.

    Detta är helt nytt för mig och jag är lite nervös. Inte särskilt dominant i min personlighet eller att jag har ngn sådan stil i sexet annars. Vi gillar verkligen sex och har stor aptit båda två, så jag vill gärna lära mig nya saker och testa nytt.

    Känner bara att jag inte har riktigt så stark bild av mig själv som en dominant och sexig kvinna som tar vad jag vill ha :) Hur kan jag peppa mig själv att komma in i det tänket och självsäkerheten?

    Har ni några tips?

  • Svar på tråden Min man tänder på att bli dominerad och jag är nybörjare
  • Gaskarl

    Du är inte dominant, har det inte i dig. Då blir det svårt, om du inte kan spela jäkligt teater jäkligt bra. Det är nog den bittra sanningen.

  • Anonym (Nybörjare)
    Gaskarl skrev 2021-04-04 21:55:32 följande:

    Du är inte dominant, har det inte i dig. Då blir det svårt, om du inte kan spela jäkligt teater jäkligt bra. Det är nog den bittra sanningen.


    Så du tänker att man måste ha det i sig i grunden från start, annars går det inte?

    Jag har ju iof inte heller varit i en situation som öppnar upp för det heller. Så inte tränat min tanke åt det hållet pga långt tråkigt sexlöst äktenskap innan och nu upptäckt hur mkt jag gillar sex ihop med min nya. Är ändå nyfiken på att testa men det är ovant och nervöst.
  • Gaskarl
    Anonym (Nybörjare) skrev 2021-04-04 22:18:33 följande: