• Anonym (HH)
    Mon 5 Apr 2021 09:20
    5682 visningar
    139 svar
    -5 +2
    139
    5682

    Gillar killar att bli "våldtagna" av sin tjej

    Ja .Jag undrar helt enkelt om killar tycker det är ok att tjejen "våldtar" sin kille när han sover...
    Jag gjorde det en gång och han tyckte bara det var trevligt Skrattande vi är numera gifta!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2021-04-08 14:58
    Det verkar vara ngr här som int förstår vad som menas med - "citationstecken" är tecknen ( " " ) man använder för att markera ord och för att visa att ord har en annan betydelse än den vanliga.

  • Svar på tråden Gillar killar att bli "våldtagna" av sin tjej
  • Anonym (Kille­n)
    Tue 6 Apr 2021 17:00
    #52
    -1

    Jag har blivit det två gånger i mitt liv och var mycket glad av att vakna på det sättet. Men den som gör så mot sin partner måste verkligen ha snackat om det innan och i förväg med den sovande, samt göra det mycket kärleksfullt.

    Jag avråder emellertid starkt alla att göra så. Det är utan tvekan en sorts våldtäkt och övergrepp. På riktigt rejält fult - moraliskt och juridiskt i vårt illa fungerande rättsväsende.

    Min senaste tjej hade missbruksproblem (candycrush och alkohol) och hon tvingade sig på mig när hon vara arg och full. Jag var vaken men blev inte alls glad eller upphetsad. Hennes övergrepp och slag polisanmälde jag inte heller. Hon är stor och stark, det är verkligen otäckt.

    Många som gör hemska saker mot sina närstående blir inte anmälda eller utredda. Många förövare tror inte lagar och moral gäller för dom. De tycker sig ha rätt att behandla andra illa.

    Vi behöver jobba för bättre ömsesidig jämställdhet och lära våra pojkar/flickor att inte luras in i sådana destruktiva förhållanden. Jag och många killar lever bättre som singlar genom livet och har roligare och mer pengar på det sättet..

  • Anonym (kille­)
    Tue 6 Apr 2021 17:13
    #53
    -1 +1

    Ser att tråden har spårat ur. ts oavsett vad så kunde du inte alls veta om din kille hade gillat det utan att ställa frågan. Utan det är ren och skär chansning du gör och du tror dig få undkomma bara för du har en våt grotta.


    Likaså är det itne alls rätt att ta för sig av någon kille som sover, då det ENLIGT LAG MÅSTE VARA BEKRÄFTAT VID VARJE TILLFÄLLE ! Innan man påbörjar en sexakt! Detta gäller såväl män som kvinnor och för att förtydliga, grabbar som tjejer ! 


    Faktum är att jag var något snäll i mina tidigare inlägg. 


    Tjejer som som satte sig på gränsle över mig ville jag inte ha med att göra, överhuvudtaget. HON såg sig som min flickvän fast jag hade gjort slut för över 2 månader tidigare! Nu kändes det pinsamt som kille att säga att man blivit våldtagen så jag blev bara galen skrev här att det var okej så länge jag fick ha benen fria åtminstone! Men så var det inte egentligen!


    Självklart frågar man innan man gör något sådant. Har vaknat upp med flera som har tagit för sig. Har inte gillat det alls egentligen, men det har varit acceptabelt utifrån de har gjort det. Inte alla har suttit på mig utan de har runkat mig eller sugit mig. Men det är helt utifrån vad man tycker själv känns okej! 


    Det betyder inte att dt är OKEJ för ALLA tjejer att göra vad fan dom vill!


    Och du kan inte likställa det (ts) med en jävla strapon och pumpat sönder dom* då för mannen är våldtäkt att omsluta hans penis och inte få något intryckt vilket är grovt mycket värre i sådana fall än om en tjej som är van vid att få saker intryckta då ni inte ens har samma motsvarighet! (med det menar jag inte alls att det är okej att trycka in saker i sömnen på dom men ville klar göra skillnaden då framför allt TS verkar ha tappat all sin sans och begrepp i det hela!


    DU FRÅGAR OAVSETT VILKEN KÖN DU ÄR ! 


    OCH ENLIGT LAG SÅ FRÅGAR DU INFÖR VARJE GÅNG !

  • Anonym (haha)
    Tue 6 Apr 2021 17:31
    #54
    +1
    Anonym (Ja och nej.) skrev 2021-04-06 16:53:44 följande:
    Kränkthetsnivån är ganska hög hos mig här också. En killkompis blev inte våldtagen, men hotad/utpressad till sex under en period av en kvinna (Har inte du sex med mig igen så berättar jag för din flickvän att vi har haft sex).

    Just skammen över att på något sätt ha gillat det samtidigt är något han fått gå i terapi för och mått dåligt över. Jag ser inte ämnet som något kul, det här är allvarliga saker.
    Tja, med tanke på att din killkompis varit otrogen mot sin tjej så kan jag tycka att han förtjänade det han fick. Om man själv beter sig som ett svin mot andra kan man ju inte förvänta sig att andra ska vara snälla mot en själv eller hur?

    Jag menar din kille fick gå i terapi för att han blev illa behandlad av den kvinnan, men hur mycket tanke ägnade han åt sin tjej och vilken terapi hon skulle behöva efter hans svek?

    Säger inte att det kvinnan gjorde mot din kompis var ok, det var det inte, men din kompis agerande var ju inte speciellt snyggt det heller och jag har väldigt svårt för att känna empati för honom.
  • Anonym (kille­)
    Tue 6 Apr 2021 18:11
    #55
    -1 +1
    Anonym (haha) skrev 2021-04-06 17:31:41 följande:

    Tja, med tanke på att din killkompis varit otrogen mot sin tjej så kan jag tycka att han förtjänade det han fick. Om man själv beter sig som ett svin mot andra kan man ju inte förvänta sig att andra ska vara snälla mot en själv eller hur?

    Jag menar din kille fick gå i terapi för att han blev illa behandlad av den kvinnan, men hur mycket tanke ägnade han åt sin tjej och vilken terapi hon skulle behöva efter hans svek?

    Säger inte att det kvinnan gjorde mot din kompis var ok, det var det inte, men din kompis agerande var ju inte speciellt snyggt det heller och jag har väldigt svårt för att känna empati för honom.


    Så det du säger är att våldtäkt är okej sålänge du inte kan känna sympati med honom? INTRESSANT! Och även helt fel i huvudet att tänka så!
  • Anonym (haha)
    Tue 6 Apr 2021 18:29
    #56
    +1
    Anonym (kille) skrev 2021-04-06 18:11:02 följande:
    Så det du säger är att våldtäkt är okej sålänge du inte kan känna sympati med honom? INTRESSANT! Och även helt fel i huvudet att tänka så!
    Du missade nog den biten där jag uttryckligen skrev att jag INTE tycker det hon gjorde var ok...jag citerar och stryker under så blir det kanske mer tydligt.....
    Anonym (haha) skrev 2021-04-06 17:31:41 följande:
    Tja, med tanke på att din killkompis varit otrogen mot sin tjej så kan jag tycka att han förtjänade det han fick. Om man själv beter sig som ett svin mot andra kan man ju inte förvänta sig att andra ska vara snälla mot en själv eller hur?

    Jag menar din kille fick gå i terapi för att han blev illa behandlad av den kvinnan, men hur mycket tanke ägnade han åt sin tjej och vilken terapi hon skulle behöva efter hans svek?

    Säger inte att det kvinnan gjorde mot din kompis var ok, det var det inte, men din kompis agerande var ju inte speciellt snyggt det heller och jag har väldigt svårt för att känna empati för honom.

    Ser du det understrukna?

    Med samma argumentationsteknik som du kör med kan jag lika väl hävda att du säger att din kompis gjorde rätt i att bedra sin tjej?

    INTRESSANT och även helt fel i huvudet att tänka så!
  • Anonym (haha)
    Tue 6 Apr 2021 18:36
    #57
    +1
    Anonym (kille) skrev 2021-04-06 18:11:02 följande:
    Så det du säger är att våldtäkt är okej sålänge du inte kan känna sympati med honom? INTRESSANT! Och även helt fel i huvudet att tänka så!
    Att kalla det för våldtäkt är dessutom gränsfall, för din kompis hade när som helst kunnat säga nej och tagit konsekvenserna för sitt svek istället. Så det han gjorde var ett medvetet VAL för att slippa stå för sitt svek inför sin tjej. Ingen tvingade honom att fortsätta knulla psykfallet han VALDE det själv för att alternativet kändes värre.
  • Anonym (Ja och nej.)
    Tue 6 Apr 2021 19:15
    #58
    -1 +1
    Anonym (haha) skrev 2021-04-06 18:36:03 följande:
    Att kalla det för våldtäkt är dessutom gränsfall, för din kompis hade när som helst kunnat säga nej och tagit konsekvenserna för sitt svek istället. Så det han gjorde var ett medvetet VAL för att slippa stå för sitt svek inför sin tjej. Ingen tvingade honom att fortsätta knulla psykfallet han VALDE det själv för att alternativet kändes värre.
    Du blandar ihop mig och anonym (kille). Ja han hade vart otrogen helt frivilligt en gång. Tycker du det är rätt åt någon då för att han sedan utpressas på mer sex under flera månaders tid?
  • Anonym (kille­)
    Wed 7 Apr 2021 08:04
    #59

     


    Anonym (haha) skrev 2021-04-06 17:31:41 följande:
    Tja, med tanke på att din killkompis varit otrogen mot sin tjej så kan jag tycka att han förtjänade det han fick. Om man själv beter sig som ett svin mot andra kan man ju inte förvänta sig att andra ska vara snälla mot en själv eller hur?

    Jag menar din kille fick gå i terapi för att han blev illa behandlad av den kvinnan, men hur mycket tanke ägnade han åt sin tjej och vilken terapi hon skulle behöva efter hans svek?

    Säger inte att det kvinnan gjorde mot din kompis var ok, det var det inte, men din kompis agerande var ju inte speciellt snyggt det heller och jag har väldigt svårt för att känna empati för honom.
    Anonym (haha) skrev 2021-04-06 18:29:00 följande:
    Du missade nog den biten där jag uttryckligen skrev att jag INTE tycker det hon gjorde var ok...jag citerar och stryker under så blir det kanske mer tydligt.....
    Anonym (haha) skrev 2021-04-06 17:31:41 följande:
    Tja, med tanke på att din killkompis varit otrogen mot sin tjej så kan jag tycka att han förtjänade det han fick. Om man själv beter sig som ett svin mot andra kan man ju inte förvänta sig att andra ska vara snälla mot en själv eller hur?

    Jag menar din kille fick gå i terapi för att han blev illa behandlad av den kvinnan, men hur mycket tanke ägnade han åt sin tjej och vilken terapi hon skulle behöva efter hans svek?

    Säger inte att det kvinnan gjorde mot din kompis var ok, det var det inte, men din kompis agerande var ju inte speciellt snyggt det heller och jag har väldigt svårt för att känna empati för honom.

    Ser du det understrukna?

    Med samma argumentationsteknik som du kör med kan jag lika väl hävda att du säger att din kompis gjorde rätt i att bedra sin tjej?

    INTRESSANT och även helt fel i huvudet att tänka så!

    Ser du det understrukna? Självklart har jag rätt att reagerade på det! 


    För där i påstår du att det killen fick var helt rätt. Du kan ju inte komma sen och säga tvärtom! 


    I övrigt så blandar du ihop mig med någon annan i tråden!


    Därav så underströk jag det sista längst ner med, då det tydligen inte gick in första gången! 




  • Anonym (Kille­n)
    Wed 7 Apr 2021 08:19
    #60
    -1
    Anonym (kille) skrev 2021-04-06 17:13:50 följande:

    Ser att tråden har spårat ur. ts oavsett vad så kunde du inte alls veta om din kille hade gillat det utan att ställa frågan. Utan det är ren och skär chansning du gör och du tror dig få undkomma bara för du har en våt grotta.


    Likaså är det itne alls rätt att ta för sig av någon kille som sover, då det ENLIGT LAG MÅSTE VARA BEKRÄFTAT VID VARJE TILLFÄLLE ! Innan man påbörjar en sexakt! Detta gäller såväl män som kvinnor och för att förtydliga, grabbar som tjejer ! 


    Faktum är att jag var något snäll i mina tidigare inlägg. 


    Tjejer som som satte sig på gränsle över mig ville jag inte ha med att göra, överhuvudtaget. HON såg sig som min flickvän fast jag hade gjort slut för över 2 månader tidigare! Nu kändes det pinsamt som kille att säga att man blivit våldtagen så jag blev bara galen skrev här att det var okej så länge jag fick ha benen fria åtminstone! Men så var det inte egentligen!


    Självklart frågar man innan man gör något sådant. Har vaknat upp med flera som har tagit för sig. Har inte gillat det alls egentligen, men det har varit acceptabelt utifrån de har gjort det. Inte alla har suttit på mig utan de har runkat mig eller sugit mig. Men det är helt utifrån vad man tycker själv känns okej! 


    Det betyder inte att dt är OKEJ för ALLA tjejer att göra vad fan dom vill!


    Och du kan inte likställa det (ts) med en jävla strapon och pumpat sönder dom* då för mannen är våldtäkt att omsluta hans penis och inte få något intryckt vilket är grovt mycket värre i sådana fall än om en tjej som är van vid att få saker intryckta då ni inte ens har samma motsvarighet! (med det menar jag inte alls att det är okej att trycka in saker i sömnen på dom men ville klar göra skillnaden då framför allt TS verkar ha tappat all sin sans och begrepp i det hela!


    DU FRÅGAR OAVSETT VILKEN KÖN DU ÄR ! 


    OCH ENLIGT LAG SÅ FRÅGAR DU INFÖR VARJE GÅNG !


    Du skriver både klokt och viktigt. Oerhört att tjejer börjar tänka som en sorts förövare. Hoppas att vi genom klok information kan gå ut med ditt budskap. 
  • Anonym (Man4)
    Wed 7 Apr 2021 11:47
    #61

    Hade jag inte blivit pappa på köpet så kvittar det om jag skulle bli våldtagen av min tjej faktiskt. Eller så känns det nu i alla fall.

Svar på tråden Gillar killar att bli "våldtagna" av sin tjej