• Gaskarl

    Snygg BH.

    Halloj i påsken. Jag måste ställa frågan, har ni sett de här nya, läckra BH-arna, med det smala tyget som går utanför kupan över bröstet, såå läckert. Är de bara för de yngre eller finns det några medelålders som köpt och använder? Jag tycker det klär bröstet ännu mer, kul att tillverkarna kommit på något snyggt till ett så vardagligt plagg.

  • Svar på tråden Snygg BH.
  • Anonym (Vilken sort?)

    Lägg upp en bild så kanske vi förstår vilken typ av bh du menar.

  • Anonym (Vilken sort?)

    Lägg upp en bild så kanske vi förstår vilken typ av bh du menar.

  • Anonym (klädesplagg)
    Gaskarl skrev 2021-04-05 10:38:26 följande:

    Halloj i påsken. Jag måste ställa frågan, har ni sett de här nya, läckra BH-arna, med det smala tyget som går utanför kupan över bröstet, såå läckert. Är de bara för de yngre eller finns det några medelålders som köpt och använder? Jag tycker det klär bröstet ännu mer, kul att tillverkarna kommit på något snyggt till ett så vardagligt plagg.


    Varför lägger du detta i "sex och sånt"?
  • Gaskarl
    Anonym (klädesplagg) skrev 2021-04-05 12:34:50 följande:

    Varför lägger du detta i "sex och sånt"?


    Hittade inget som handlade om kläder.
  • Anonym (A)
    Anonym (klädesplagg) skrev 2021-04-05 12:34:50 följande:
    Varför lägger du detta i "sex och sånt"?
    Han hoppas kanske på att kvinnor ska lägga upp bilder på sig själva i sådana bh:ar.
  • Gaskarl
    Anonym (A) skrev 2021-04-05 12:57:09 följande:

    Han hoppas kanske på att kvinnor ska lägga upp bilder på sig själva i sådana bh:ar.


    Eh, näe.
  • Gaskarl
    Anonym (Vilken sort?) skrev 2021-04-05 12:29:53 följande:

    Lägg upp en bild så kanske vi förstår vilken typ av bh du menar.


    En sån här.

    [img=undefined]
  • Gaskarl
    Anonym (Vilken sort?) skrev 2021-04-05 12:29:53 följande:

    Lägg upp en bild så kanske vi förstår vilken typ av bh du menar.


    En sån här.

  • Anonym (klädesplagg)
    Gaskarl skrev 2021-04-05 13:15:29 följande:
    En sån här.

    Jaha såna. Nu är inte det nytt direkt.  Tittar du på siter där de säljer lite mer sexiga kläder finns det massor. 
  • Anonym (A)
    Gaskarl skrev 2021-04-05 13:15:29 följande:
    En sån här.
    Tycker inte att den typen av bh bara är till för unga, är 40+ och har en sådan.
  • Anonym (Vilken sort?)

    Aha ja sådana finns det en hel del av just nu. Jag tycker också de är fina. Skulle absolut kunna ha en och jag är 50.

  • Anonym (ja)

    Ja, behån på bilden ser ju rätt tantig ut, skulle passa mig som snart är 50 kanske? Fast jag har lite svårt för behåar som täcker så mycket av brösten som den på bilden. Men behöver nog det snart, då de börjat bli mindre fasta senaste året tyvärr. 

  • Gaskarl
    Anonym (Vilken sort?) skrev 2021-04-05 14:24:06 följande:

    Aha ja sådana finns det en hel del av just nu. Jag tycker också de är fina. Skulle absolut kunna ha en och jag är 50.


    Ja, visst är dom fina, dock är det bara bäraren och den som bäraren bestämmer som får se hur fint den sitter.
  • Gaskarl
    Anonym (A) skrev 2021-04-05 13:56:58 följande:

    Tycker inte att den typen av bh bara är till för unga, är 40+ och har en sådan.


    Härligt. Coolt.
  • Gaskarl
    Anonym (ja) skrev 2021-04-05 14:29:41 följande:

    Ja, behån på bilden ser ju rätt tantig ut, skulle passa mig som snart är 50 kanske? Fast jag har lite svårt för behåar som täcker så mycket av brösten som den på bilden. Men behöver nog det snart, då de börjat bli mindre fasta senaste året tyvärr. 


    Häftigt ändå, att du inte vill ha så täckande, vad beror det på?
  • Gaskarl
    Anonym (A) skrev 2021-04-05 13:56:58 följande:

    Tycker inte att den typen av bh bara är till för unga, är 40+ och har en sådan.


    Du vi inte visa... Hahahaha.
Svar på tråden Snygg BH.