• Anonym (Martin k)

    snygg sexig BH för stora bröst?

    Hej.

    Jag ska ge bort en snygg sexig BH som lyfter brösten snyggt och samtidigt är sexig. Men problemet är att jag mest hittar BH för tanter i rätt storlek. Jag är ute efter en snygg bh som ger en vacker uringning och framhäver dom fantastiska brösten inte bara döljer dom verkar omöjligt

    Storleken är 85-j det är naturliga bröst så inte någon bh för silicon om det nu kanske är skillnad.

    Tacksam för svar

  • Svar på tråden snygg sexig BH för stora bröst?
  • Anonym (Nej)

    Att köpa en BH till någon annan med så stor byst är nästan omöjligt. Den måste provas ut ordentligt för att vara bekväm. Hade hittat något annat att köpa. Tråkigt men det är slöseri med pengar. Har också stor byst och haft partners som försökt köpa. Aldrig funkat och blir en besvikelse för båda. Du fokuserar på att den ska sexig ut. Det viktigaste när man har stor byst är att den ska sitta bekvämt.

  • Guldnovan

    Gå till en riktig återförsäljate så får de ta hem till dig. Kommer tyvärr kosta men det gör det för alla med större än medel.

    De har säkert haft kunder med din storlek förr.

  • Guldnovan
    Guldnovan skrev 2021-04-06 18:37:26 följande:

    Gå till en riktig återförsäljate så får de ta hem till dig. Kommer tyvärr kosta men det gör det för alla med större än medel.

    De har säkert haft kunder med din storlek förr.


    Sorry, såg att det var en gåva.. Satsa på annat. Hon behöver lösa det själv.
  • Anonym (Martin k)

    Tack för tips på ställe att köpa och förståelse att det är svårt

  • Anonym (Bella)

    Svårt i den storleken att köpa utan att prova. Om du ska ge bort den så kanske se till att det finns möjlighet för henne att byta. Gustaf Mellbin i Stockholm har bra utbud för stora storlekar.

  • Guldnovan
    Anonym (Martin k) skrev 2021-04-06 19:03:13 följande:

    Tack för tips på ställe att köpa och förståelse att det är svårt


    Presentkort på en "riktig" bh-affär?
  • Anonym (Tips)

    Titta på siten lace.se som har ett enormt urval för stora bröst. Jättemycket fint, och sexigt. Jag har köpt därifrån. Funkar bra att returnera om hon vill byta. Kag lovar det blir succe

  • Anonym (Martin k)

    Hittade på Lance. Passade utmärkt. Sjukt snygg. Men 85J va i minsta laget men det funkade ?? tack för hjälp

Svar på tråden snygg sexig BH för stora bröst?