• Anonym (Känns olustigt.)

    Kan hon ha blivit gravid av det?

    En kvinna jag varit med flickvän/kk/vänner/något/det är komplicerat pratade väldigt mycket om att hon ville ha barn. Då ville jag använda kondom trots p-piller (som jag inte är 100% säker på att hon tog men hon sa det). Då hon absolut inte ville ha kondom men jag kände att det här känns verkligen inte bra så hade vi analsex istället. Utan kondom där jag kom i hennes anal. En ganska kort relation över några veckor men kanske 20-30ggr att jag kom i hennes anal och ett antal gånger i hennes mun.

    Sedan bröt vi relationen mest för att hon var besviken för att jag inte litade på henne med att hon åt p-piller.

    Nu är hon gravid men jag vet inte hur långt gången, men så pass att det kan säkert stämma med de veckorna vi var tillsammans. Kan jag ha gjort henne gravid?

  • Svar på tråden Kan hon ha blivit gravid av det?
  • Anonym (.)

    Nej.


    Bara om hon har "sparat" sperman och infört den sedan. Eller om du trots allt var nära slidan.
    Säger hon att det är ditt barn?

  • Richard1986
    Anonym (Känns olustigt.) skrev 2021-04-07 04:43:45 följande:

    En kvinna jag varit med flickvän/kk/vänner/något/det är komplicerat pratade väldigt mycket om att hon ville ha barn. Då ville jag använda kondom trots p-piller (som jag inte är 100% säker på att hon tog men hon sa det). Då hon absolut inte ville ha kondom men jag kände att det här känns verkligen inte bra så hade vi analsex istället. Utan kondom där jag kom i hennes anal. En ganska kort relation över några veckor men kanske 20-30ggr att jag kom i hennes anal och ett antal gånger i hennes mun.

    Sedan bröt vi relationen mest för att hon var besviken för att jag inte litade på henne med att hon åt p-piller.

    Nu är hon gravid men jag vet inte hur långt gången, men så pass att det kan säkert stämma med de veckorna vi var tillsammans. Kan jag ha gjort henne gravid?


    Förutsatt att du aldrig kom i fittan så är det extremt liten chans att det är du som har fått henne gravid....Chansen är då så liten att jag skulle inte ens gå omkring och tänka på den om jag vore du...

    Om hon ens är gravid... Fruntimmer som tjatar om det så som hon verkar ha gjort kan ljuga om det för att få tillbaka dig..... Jag tror ärligt talat inte att du är den enda hon har legat med
  • Gameofthrones

    Begär faderskapstest.

    Är du fullkomligt säker att du kom i rumpan? Att det rinner ner till slidan är väldigt liten chans.

    Men har det inte hämta att din snopp har hoppat till den andra från ena hålet? Man är i the moment. Att det bara händer att den har slunkit i där istället?

  • Gameofthrones

    Du fattar väl att du har rätt till faderskapstest. Du gör inget förrän det är bevisat. På papper och test.

  • Anonym (Killen som njuter)

    De grymma med att vara stereliserad*ler* har fått ligga med många som vill bli gravida, har visat dom vilka fina barn jag gör. Har fyllt dom så gott och bara njutit efteråt av sexet och dom är helt ovetande om att de är helt lösa skott.

  • Anonym (K)

    Ja, hon kan ju ha sprungit direkt på toa och flyttat över sperman från munnen eller analen.

    Vilken dåre som avslutade för att du inte litade på henne. Bra att du tog ansvar.

  • Anonym (Killen som njuter)
    Anonym (K) skrev 2021-04-07 17:18:10 följande:

    Ja, hon kan ju ha sprungit direkt på toa och flyttat över sperman från munnen eller analen.

    Vilken dåre som avslutade för att du inte litade på henne. Bra att du tog ansvar.


    Nä lita på ett sådan brud de skulle jag inte göra sj iaf.
Svar på tråden Kan hon ha blivit gravid av det?