Inlägg från: Anonym (Längtar så) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Längtar så)

    Längtan

    Svårt att hitta kategorin för detta inlägg. Har en sorg. En för många säkert löjlig sorg. Saknar min fd unga kk enormt. Det är 1.5 år sedan han efter nästan 3 år som min kk lämnade mig för en jämnårig tjej. Han kom dock tillbaka en period efter ca 6 månader med henne fast de fortfarande var ett par. Var "drömmen" med mig sa han. I 2 månader hade vi kontakt och sågs sen skulle han bli seriös med tjejen. Innan dejtade de mest bara tydligen. Så här i efterhand fattar jag ju att de såklart var ihop även då även fast de inte sagt de orden (enl. honom). Tiden går och jag börjar vänja mig. Då hör han av sig igen (6 veckor har nu gått). Vi har online sex. Han saknar och längtar efter mig. Han var full. Dagen efter säger han att han har jättedåligt samvete. Är ledsen. Jag med. Tiden går och jag börjar sakta komma över han. Skickar ett julkort till han. Går några dagar sen ringer han mig en tidig natt från sitt föräldrahem där han är just då. Tjejen är kvar hemma. Han vill ses. Jag säger nej. Vi pratar länge. Vi säger god natt. Går typ 10 min och han ringer igen och undrar om jag ångrat mig. Nej. Han vill se mig. Ber om bild/film. Jag skickar. Sen inget mer. Nu har det gått mer än 3 månader sedan dess. Vill inget hellre än att han ska ringa. Tjejen och han flyttade ihop i hans lägenhet innan hans sista samtal till mig. Av en slump i går såg jag att han sålt den för någon månad sedan. Troligen har de köpt något ihop. Fattar inte varför jag blir så brydd. Känns så definitivt. Att han går vidare i livet och jag trampar kvar. I min hjärna vet jag att det aldrig hade blivit vi pga åldersskillnaden (23 år), men mitt hjärta vill inte förstå. Vill inte avfölja honom på sociala medier. Ända stället jag kan se han. Och ja jag VET att han varit otrogen mot sin tjej på olika sätt med mig, men det för stå för han. Någonstans ger det mig tröst att han haft svårt att släppa mig också. Annars hade han inte valt att komma tillbaka eller ringa mig. Oavsett tillstånd. Varför jag skriver? Ventilera. Feed back.

  • Svar på tråden Längtan
  • Anonym (Längtar så)
    Anonym (Kram) skrev 2021-04-07 18:19:31 följande:

    Det går över. Om det nu är nån tröst..

    Fyll ditt liv med massa annat istället, nåt som skingrar tankarna, så gjorde jag iaf. O kanske söka efter nån ny?!


    Jo det gör väl det. Är så kräsen numera när jag får kontakt med någon ny. Hittar fel. Eller tröttnar.
  • Anonym (Längtar så)
    Anonym (Kram) skrev 2021-04-07 18:52:25 följande:

    Jag är likadan så fattar precis. Men tror att du kan ha lurat dig själv lite här, att du egentligen blev kär i honom o då är det ju inte frågan om att vara kk längre.

    Tycker iaf inte alls att du är löjlig.


    Ja definitivt kär :(

    Tack för stöd vem du nu är. Har du varit med om liknade?
  • Anonym (Längtar så)
    Anonym (Kram) skrev 2021-04-07 20:08:58 följande:

    Nja alltså varit kär i fel person har jag en del erfarenhet av. O även haft en betydligt yngre kk, men då var jag inte kär. Men förstår ändå hur lätt det skulle kunna vara att intala sig att detta är bara kk, o så har man bara lurat sig själv. Därför är jag rätt försiktig med det numera.

    Tror iaf det kan vara bra att avfölja honom stegvis, för att inte underhålla den där känslan.


    Vet att det är det bästa, men jag kan inte :(
  • Anonym (Längtar så)
    Anonym (Varför) skrev 2021-04-08 10:56:41 följande:

    Varför skriver du med honom? Varför skickade du julkort? Så länge du har eller försöker ha någon kontakt med honom så kommer du aldrig kunna gå vidare.

    Du bara plågar dig själ. Och det är klart att han ligger med dig, sexchattar, vill ha bilder på dig. Varför? Jo för att han kan och för att du skickar det. Han ser dig antagligen bara som ett ligg, inget mer.

    Varför skadar du dig själv för?


    Hör vad du säger och möjligt det är så. Dock hade vi en väldigt lång relation och även fast han har en söt, fin, välutbildad flickvän så kom han ändå till mig. Tror jag var mer än ett ligg. Vill tro det iaf. En känsla jag har. Har haft flera unga kks innan honom och ingen av de har gjort så. Han kan få vem han vill. Tro mig. Han har ett arbete många kvinnor beundrar. Han är populär. Vi hade en stabil relation där vi sågs ofta. Eller så ofta han kunde pga träningar/matcher. Vet att jag måste släppa, men det är svårt! Har haft andra efter honom, men ingen jag känner något extra för. Jag kommer gå vidare, men han är något extra och svår att glömma.
  • Anonym (Längtar så)
    Anonym (Varför) skrev 2021-04-08 11:53:04 följande:

    Vad säger det om honom? Trots att han har en flickvän så går han bakom hennes rygg och är otrogen! Det visar ju bara att trots att hon är söt, välutbildad etc. så väljer han ändå att gå till någon annan. Kan det vara så att dessa ytliga kvalifikationer egentligen inte spelar någon roll? Dock på samma sätt som du har fastnat för det ytliga, att han har bra arbete, populär etc. Finns faktiskt människor som söker något djupare än det. För vad händer om 10-15 år när han inte ser likadan ut, eller om han skulle förlora jobbet. Vad har han då?

    Dessvärre tror jag att du lurar dig själv. Skulle du betyda mer än ett ligg så skulle han vara med dig, fullt ut. Inte använda dig som en madrass eller någon som han kan plocka fram så du kan tillfredsställa honom.

    I början av ett uppbrott, oavsett om det är ett förhållande eller som du, blivit kär i sin kk så jämför man oftast nya partners med den gamla. Dock så kommer man ofta bara ihåg det positiva, och höjer upp vederbörande på en pedistal. Med tiden kommer du att träffa någon ny som du kommer att falla pladask för och inte ens i din vildaste fantasi komma ihåg vad som var så speciellt med honom.


    Hade jag varit närmare honom i ålder så hade vi möjligt varit ett par. Jag är 23 år äldre. Barnverkstan är stängd. Han älskar barn och vill ha flera. Så nej, vi hade inte varit ihop på riktigt även om det var rätt. Är inte så enkelt tyvärr. Jag är glad för hans skull att han hittat någon han vill bilda familj med. Ha en framtid med. Sen att jag längtar efter hans muskulösa, sexiga kropp får jag stå ut med. Jag har mina minnen.
Svar på tråden Längtan