• Oizenz

    Vätska ur ena bröstet inte gravid

    Hej alla fina här på familjeliv, är det någon som vart med om liknande?

    Jag har under senaste månaden kunnat klämma ur en mjölkliknande vätska ur mitt ena bröst(ur bröstvårtan)

    Har bara kunnat klämma ut en droppe i taget men häromdagen hade jag så fruktansvärt ont i bröstet att sambon fick massera och då fick han ut ganska mycket som på pappret såg lite gulaktigt ut...usch...

    Var hos läkaren för en månad sen så remiss är skickad till bröstmottagningen men det tar ju sån TID och ångesten äter upp mig mer för varje dag.

    Var på bröstmottagningen med samma bröst bara tre veckor innan det började vätska pga knölar och då fick jag göra en ultraljudsundersökning vilket visade på vattenblåsor. Läkaren jag var hos efter det trodde vätskan kunde komma från dessa blåsor, men jag är skeptisk till det...

    Bröstmottagningen hade redan tagit bort mig ur systemet eftersom jag är under 30..

    Är inte gravid och äter inga p-piller eller mediciner. Har en nära släkting i ung ålder som nyss blivit behandlad för en väldigt aggressiv bröstcancer(dom har fått bort allt tack o lov)

    Har blivit super destruktiv pga av all ångest och ligger mest i soffan och äter skräp för att kunna hantera ångesten, känner typ att det är meningslöst att gå upp ur sängen på morgonen.

    Förlåt för mitt långa inlägg, kram <3

Svar på tråden Vätska ur ena bröstet inte gravid