• Anonym (16 cm)

    Man - hur stor (lång) kuk har du i erigerat tillstånd?

    Kom igen nu därute, grabbar, killar, män, pojkar! Hur stor (lång) kuk har du? Jag upplever min som i minsta laget, 16cm från rot till topp, men min fru säger att jag har ?rätt så stor kuk?! Jag vill veta om jag är under, medel, eller över. Var nu ÄRLIGA!! Välj alternativet som ligger närmast!

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Man - hur stor (lång) kuk har du i erigerat tillstånd?
  • Anonym (XXX)
    Anonym (galet) skrev 2021-04-08 23:12:24 följande:
    Nu är väl vi svenskar västerlänningar?
    Tar man med resten av världen så blir medel ngt mindre, men det är väl inte så intressant att jämföra sig med japaner? 
    Och som man googlar får man svar. Om jag googlar "medellängd penis 16" får jag säkert svar som styrker det. Jag googlade bara medellängd penis. 
    Afrika har en enorm befolkning, och där har de större än vad västerlänningar har. Det måste man också ta med i beräkningen. Afrikanerna och asiaterna kanske tar ut varandra?
  • Anonym (XXX)
    Anonym (\) skrev 2021-04-09 04:22:16 följande:

    Låser man annonser på bodycontact så söker man ofta efter XL kukar så visst finns det ett sug efter större även om det inte märks i detta forum. Få annonser söker man med kuk på 13-15cm.


    Jo, fast det är ju också ett forum för speciellt sexintresserade personer. Det kan vara en fetisch - att kvinnorna (och de homosexuella männen) där tänder på stora kukar visuellt. Eller så har de lärt sig att det ska vara så, i och med att de kollat mycket på porr. När man träffas och blir kära och inleder ett förhållande på vanligt, sätt, så duger de flesta kukar - när man kommer så långt att man får se (och känna) hur stor den är!
  • Anonym (moms)

    Kan inte tolka resultatet så här långt annat än att de flesta verkar lägga på momsen sen de mättFlört

  • Anonym (\)
    Anonym (XXX) skrev 2021-04-09 07:37:58 följande:

    Jo, fast det är ju också ett forum för speciellt sexintresserade personer. Det kan vara en fetisch - att kvinnorna (och de homosexuella männen) där tänder på stora kukar visuellt. Eller så har de lärt sig att det ska vara så, i och med att de kollat mycket på porr. När man träffas och blir kära och inleder ett förhållande på vanligt, sätt, så duger de flesta kukar - när man kommer så långt att man får se (och känna) hur stor den är!


    Ja, såklart kan man inte välja kukstorlek på sin partner. Men tar man in en extra kuk i förhållandet, om man exempelvis ska ha en trekant så kan man välja fritt och då har jag sett att fler väljer att precisera en kukstorlek som är modell större >20cm. Väldigt få annonser söker en normal kuk och jag utgår från att man väljer vad som ger en bäst effekt och att man är lite egoistisk när man lägger ut en annons så.
  • Anonym (Medel)
    Anonym (Nästan medel) skrev 2021-04-08 23:06:07 följande:

    Min fru har varit med män som är större än mig men enligt henne är det nått helt annat än storlek som gäller. Med mig kommer hon. Flera gånger. Jag är stenhård och uthållig. En tidigare partner var betydligt större men med honom fick hon aldrig orgasm. Tror det är kaka söker maka. Visst alla fittor kan bli större när de ska födas barn men det får inte jämföra med sex. Stor fitta vill ha stor kuk. Liten fitta vill ha liten kuk osv.


    För mig är det tvärtom. Frun kommer inte med mig men har fått orgasm med en tidigare partner som hade större :( Men jag vet förstås inte hur mycket som berodde på storleken och hur mycket det var andra faktorer som spelade in. Vi kan prata om det helt öppet, men hon har svårt att sätta fingret på något annat som var annorlunda.
  • Anders 386

    Jag har lite svårt att se att längden har nån betydelse?
    Jag upplever på min egen partner när vi leker med en dildo att hon reagerar negativt när jag kör in dildon för långt. Men jag tror iaf att hon njuter mer av en dildo som är betydligt grövre än min egen kuk. Grovleken verkar alltså vara det viktigaste. Vi är ju ganska gamla, och min partners fitta kan knappast kallas för tight.
    Men jag har ju läst att vissa kvinnor njuter av att kuken "bottnar", misstänker att det är väldigt olika för olika kvinnor?

    Däremot kan jag tänka mig att en längre kuk kan vara en fördel i vissa ställningar där man inte kan få in hela längden.

    Sen är det väl iofs så att en längre kuk också är grövre än en liten kuk.. För det mesta iaf.

  • Anton Chigurh

    Jaaa.....jag är liite osäker här men jag ligger i alla fall runt 34 (trettiofyra) centimeter.

    Slak.

    En någotsånär redig kuk således.

    Jag känner dock att jag MÅSTE erkänna att jag är en sk grower. INTE.... en shower...!

    Med mycket vänlig hälsning, Anton


    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (Ja)
    Anders 386 skrev 2021-04-09 10:28:01 följande:

    Jag har lite svårt att se att längden har nån betydelse?

    Jag upplever på min egen partner när vi leker med en dildo att hon reagerar negativt när jag kör in dildon för långt. Men jag tror iaf att hon njuter mer av en dildo som är betydligt grövre än min egen kuk. Grovleken verkar alltså vara det viktigaste. Vi är ju ganska gamla, och min partners fitta kan knappast kallas för tight.

    Men jag har ju läst att vissa kvinnor njuter av att kuken "bottnar", misstänker att det är väldigt olika för olika kvinnor?

    Däremot kan jag tänka mig att en längre kuk kan vara en fördel i vissa ställningar där man inte kan få in hela längden.

    Sen är det väl iofs så att en längre kuk också är grövre än en liten kuk.. För det mesta iaf.


    Min partner kommer vanligtvis bara när jag är helt inne i henne och stöter mot djupare punkter så hade jag haft en kortare kuk vet jag inte om det hade fungerat. Däremot kanske längden bara spelar roll till en viss grad och tror också att grovleken spelar in en del.
  • Anonym (16 cm)
    Anonym (Ugh) skrev 2021-04-08 17:23:29 följande:

    Ännu en neandertalartråd!


    Scrolla förbi och lägg inte ner din dyrbara energi på denna tråd, korkad kommentar de luxe.
Svar på tråden Man - hur stor (lång) kuk har du i erigerat tillstånd?