• Thu 8 Apr 2021 16:56
    708 visningar
    7 svar
    7
    708

    Nidblödning?

    Slutade med minipiller 18/3, vet ej när jag hade ÄL men hade lite "ÄL-flytning" ca en vecka efter jag slutade.
    Vi har haft samlag varje dag sen jag slutade, enligt vad jag räknat ut borde mensen komma om ca 1,5 v men imorse kom en liten blödning sen har det varit torrt, lite lite brun flytning bara under dagen. Är det möjligt att det är en nidblödning eller är det mensen som kommer redan 3 veckor ca efter slutat med preventivmedel ?

    Tacksam för svar 

  • Svar på tråden Nidblödning?
  • Fri 9 Apr 2021 07:31
    #1

    Upp

  • Fri 9 Apr 2021 09:41
    #3

    Okej, tack!

    Väntar lite och ser om ?riktiga? mensen drar igång då, svårt att beräkna ägglossning när detta sker ????

  • Wed 14 Apr 2021 09:27
    #5

    Jag tog ett test förra veckan, negativt... ingen mer blödning heller.

    Pratade med BM som tyckte jag skulle ta ett till två veckor efter första testet om jag inte börjat blöda mer så om en vecka tänkte jag ta ett nytt, kanske kanske kan vara något. Det jobbiga är att inte ha koll på sin cykel känner jag men det är nog bara att ligga på och hoppas något tar ??

  • Wed 14 Apr 2021 12:03
    #7

    Jag har beställt och tänkte ta det också, vet dock inte när, nu är det ju ca 1-1,5 v sen blödningen, kanske ska vänta några dagar eller bara testa ett... har du också slutat nyligen m preventivmedel?

Svar på tråden Nidblödning?