• kassen

Min dejt berättade först nu att hon har barn

Anonym (E.) skrev 2021-04-10 05:05:41 följande:

Dessutom tycker jag att det säger något dåligt om kvinnans karaktär, att du inte fick veta det här förrän nu. Hon har medvetet förtigit barnet, för att du ska utveckla känslor först och inte så lätt kunna dumpa henne - vilket du ju också har gjort. Det är beräknande och falskt. Räkna med att i och med att hon har dom egenskaperna, så kommer hon att lura dig och manipulera dig av andra orsaker i framtiden...

Jaha och vad tycker du det säger om TS karaktär då som inte sagt ett ord heller om att han absolut inte vill ha barn?
    Blir så irriterad på denna ständiga dubbelmoral där man ska dalta vuxna män som inte är ärliga Kräks

• kassen
    Anonym (Sara) skrev 2021-04-10 18:39:06 följande:
    Vilken märklig kommentar, mannen har väl en egen vilja. Din son kanske saknar det?
    E. låter som en sån där mamma som har/kommer ha ett creepy gränslöst förhållande till sin son, ni vet typen som alltid kommer hata varje kvinna sonen träffar, som beter sig som hon ska bestämma hemma hos sonen och hans fru, som bara går rätt in, som tvättar hans kläder när han är vuxen osv osv
Svar på tråden Min dejt berättade först nu att hon har barn