Inlägg från: Anonym (dannepannesolsken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (dannepannesolsken)

Min dejt berättade först nu att hon har barn

Vilken märklig tråd, eller nej särskilt märkligt är det inte att folk har dubbelmoral men märkligt att den ska ligga blad de hetaste debatterna, har man inte fått nog av dessa trolltrådar?

TS slutade ju skriva i tråden direkt, eller.. jo men inte under sitt ursprungliga nick.., utan sitter med sina popcorn och fnissar åt alla höns som klagar på den onda kvinnan men samtidigt försvarar samma beteende hos mannen.

Anonym (goliat) skrev 2021-04-11 11:24:19 följande:
    Ts dejt har redan barn!
    Tror personen menar att mannen gnäller över att kvinnan inte sagt att hon har barn samtidigt som han själv inte sagt att han absolut inte vill ha barn
    Anonym (Maarme) skrev 2021-04-11 11:27:35 följande:

Jag tycker att man från start berättar om man har barn eller ej.
    Själv har jag alltid frågat i stort sett direkt.

Män med barn är fullständigt ointressanta för mig, jag har noll engagemang att ge. Jag har gett 100% till mina egna, numera vuxna, barn under många år och känner mig helt färdig med den biten.
    Även tonårsbarn ingår, aldrig mer att jag lägger energi på dem.

Jag älskar mina barn (och numera även barnbarn) över allt annat men är inte det minsta barnkär rent generellt.

Men självklart hade du väl varit lika ärlig tillbaka och gjort klart från start att du inte vill ha fler barn?

Ts är arg för att hon inte sa något men han sa ju inget själv så tycker dom är lika goda kålsupare.
Svar på tråden Min dejt berättade först nu att hon har barn