Inlägg från: Lainie Kennedy |Visa alla inlägg
  • Lainie Kennedy

Min dejt berättade först nu att hon har barn

Anonym (this) skrev 2021-04-09 12:46:34 följande:

Om man inte klarar av att anpassa sig, hjälpa till och ta ansvar så är man inte mogen för ett förhållande för där måste man göra exakt dessa saker också

Om ni inte förstår detta så bör även ni avstå från förhållande, fast det finns ju kvinnor som inte vågar säga ifrån och män som gillar att utnyttja såna kvinnor.

Jag är kvinna och vill inte heller anpassa mig eller hjälpa till eller ta ansvar. Det går utmärkt att ha förhållanden ändå.
  • Lainie Kennedy
    Anonym (goliat) skrev 2021-04-13 15:38:25 följande:

Exakt, samma här.

Var och en får väl ansvara för sina egna avkommor?

Eller hur.
  • Lainie Kennedy
    Anonym (B) skrev 2021-04-15 13:15:36 följande:

Vad är problemet med att skriva i sin presentation att man inte vill ha barn, om nu de allra flesta i 30-årsåldern ändå funderar över barn? Om man så starkt som ts beskriver att man öht inte vill ha barn i sitt liv, är det lika bra att vara öppen med det så att man kan träffa likasinnade. Typ: "Har inga barn och vill heller inte ha några". Då kommer han att matcha med tjejer som inte är intresserade av barn. Slutet gott.

Det är väl samma sak med att skriva att man har barn i så fall? Då kommer man att matcha med människor som är intresserade av barn. Alla vill inte skriva allt om sig själv i en profil men det är ju lätt att berätta på en dejt.
Svar på tråden Min dejt berättade först nu att hon har barn