• Anonym (slapp)

Lathet är en passionsdödare

Visade en undersökning, där 38% svarade att dom inte gillar lathet.
    Jag är en lat karlslok.
    När jag letar efter kjolstyg, så kollar jag bara i min hemstad.
    Den räknas inte ens som stad längre, för lite folk. Tätort.
    Vad tycker du om män som mig?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Lathet är en passionsdödare
  • Anonym (lll)
    Anonym (slapp) skrev 2021-04-10 07:42:47 följande:

Visade en undersökning, där 38% svarade att dom inte gillar lathet.
    Jag är en lat karlslok.
    När jag letar efter kjolstyg, så kollar jag bara i min hemstad.
    Den räknas inte ens som stad längre, för lite folk. Tätort.
    Vad tycker du om män som mig?

Kjoltyg hittar man väl i tygaffären Flört

Eftersom du menar kvinnor föreslår jag att du inte kallar den "kjoltyg" när du försöker träffa en. Att leta enbart i sin egen hemstad är väl inte så konstigt. Vem orkar med distansrelationer? 

På sista frågan svarar jag att det är för lite info för att säga vad jag tycker om dig. 
  • Anonym (Hanna)

Jag tycker inget om dig baserat på den infn.

Tror heller inte de som ogillar lathet bygger det på vart folk söker partner, utan snarare hur man är som person och då i synnerhet i relationen. Kanske är man aktiv själv och vill ha en partner som delar den aktiva livsstilen eller så ha dlar det om såna basic saker som att dela på hemsysslorna och sånt.

Tror inte att du behöver vara rädd för att någon väöjer bort dig baserat på i vilken stad du söker partner (om de själva bor där då). Däremot sku,le ju utbudet kunna vara för litet föe att du ska träffa nån, men det ärju en annansak.

• Anonym (Kvinna 39)

Ja lathet är en passionsdödare! Men att bara leta partner i sin hemstad är inte lathet, det som menas är lathet inom hemmets väggar eller relationen. Däremot tror jag du kan få svårt att träffa någon på en så liten ort och det kan vara smart för dig att se dig om i närliggande områden, eller flytta till en större stad.

Svar på tråden Lathet är en passionsdödare