• Anonym (Frustrerad ()

    Hångel

    Asså fler som varit med om någon som man träffat, allt känns bra sedan hånglar man. Man får direkt en tunga halvägs ner i halsen så man håller på bli kvävd. De går ju liksom inte att lära någon,tycker man borde förstå själv????.

  • Svar på tråden Hångel
  • Godisbuske

    Klart man kan lära, säger alltid mindre tunga vid kyssar, för det är det jag gillar. Lyssnar dem dåligt på det så är det adjö. En del har bara inte erfarenheten även som äldre.

  • Anonym (Frustrerad ()
    Godisbuske skrev 2021-04-10 17:45:06 följande:

    Klart man kan lära, säger alltid mindre tunga vid kyssar, för det är det jag gillar. Lyssnar dem dåligt på det så är det adjö. En del har bara inte erfarenheten även som äldre.


    Jag har gjort de (är kille) men ofta så här sexet i sig varit skräp så det har med automatik blivit "hörs heeeeej" fast aldrig tagit kontakt igen*ler*
  • Anonym (.)

    Bara hänt någon gång. Snarare jobbigt när personen försöker att dränka en... Låter för övrigt som att det hade krävts rätt lång tunga. Låter obehagligt hursomhelst.

  • Anonym (Jahaja ...)

    Rent allmänt så är hångel klart underskattat tycker jag.
    Mer hångel typ....
    Dock så kan man ju tycka olika - min kvinna har vid hångel/kyssar/förspel väääldigt mycket tunga i min mun. Tändande för henne men känns lite lattjo för mig kan jag tycka.

Svar på tråden Hångel