• Anonym (Så kåt på honom)

    Har jag förstört min chans hos honom?

    Jag har börjat dejta en man för några månader sedan, och vi hade sex på första dejten (redan innan första dejten var jag kåt som ett djur på just honom). Men sedan efter träff nr 3 var jag förstås tvungen att börja prata med honom om att skaffa barn och planera inför det. Han blev så sur på mig och tog avstånd! Kommer han komma tillbaka till mig om sexet var bra och jag har sagt förlåt och lovat att vara tyst om saken (barn-prat) i fortsättningen? Jag vet inte vad jag ska ta mig till utan honom. Känner mig galet ensam och funderar på att ligga med någon annan pga det här för att han tagit avstånd. Är min chans över med en perfekt man pga mitt misstag?

  • Svar på tråden Har jag förstört min chans hos honom?
  • Anonym (??)

    Fast var han så perfekt om han ryggar tillbaka så fort du börjar prata om framtiden? 

  • Tecum

    Om du vill ha barn men inte han är det nog kört. Om du bara var för tidigt ute och förklarar det har ni en chans. 

  • Anonym (ppp)
    Anonym (Så kåt på honom) skrev 2021-04-13 21:01:54 följande:

    Jag har börjat dejta en man för några månader sedan, och vi hade sex på första dejten (redan innan första dejten var jag kåt som ett djur på just honom). Men sedan efter träff nr 3 var jag förstås tvungen att börja prata med honom om att skaffa barn och planera inför det. Han blev så sur på mig och tog avstånd! Kommer han komma tillbaka till mig om sexet var bra och jag har sagt förlåt och lovat att vara tyst om saken (barn-prat) i fortsättningen? Jag vet inte vad jag ska ta mig till utan honom. Känner mig galet ensam och funderar på att ligga med någon annan pga det här för att han tagit avstånd. Är min chans över med en perfekt man pga mitt misstag?


    Jag fattar inte din logik här - men det beror på att det inte finns någon! 
  • Anonym (Så kåt på honom)
    Aikido skrev 2021-04-13 21:04:24 följande:

    Jag... nej.


    Vad menar Du? :)
  • Anonym (Så kåt på honom)
    Tecum skrev 2021-04-13 21:06:38 följande:

    Om du vill ha barn men inte han är det nog kört. Om du bara var för tidigt ute och förklarar det har ni en chans. 


    TACK för Ditt stärkande svar!
  • Anonym (Så kåt på honom)
    Anonym (ppp) skrev 2021-04-13 21:07:15 följande:

    Jag fattar inte din logik här - men det beror på att det inte finns någon! 


    Inget fel med det att inlägget har mindre logik och mer/högre känsla
  • Bingen

    Jag får en känsla av din beskrivning att han blev rädd och då rygga han tillbaks. Försök att förklara för honom att du råka gå lite för fort fram och att ni kan prova igen för att se om det finns kemi mellan er.

    Lycka till :)

  • Anonym (Troll)
    Anonym (Så kåt på honom) skrev 2021-04-13 21:01:54 följande:

    Jag har börjat dejta en man för några månader sedan, och vi hade sex på första dejten (redan innan första dejten var jag kåt som ett djur på just honom). Men sedan efter träff nr 3 var jag förstås tvungen att börja prata med honom om att skaffa barn och planera inför det. Han blev så sur på mig och tog avstånd! Kommer han komma tillbaka till mig om sexet var bra och jag har sagt förlåt och lovat att vara tyst om saken (barn-prat) i fortsättningen? Jag vet inte vad jag ska ta mig till utan honom. Känner mig galet ensam och funderar på att ligga med någon annan pga det här för att han tagit avstånd. Är min chans över med en perfekt man pga mitt misstag?


    Du borde verkligen spara sånt här till på fredag ts...........
  • Anonym (Så kåt på honom)

    Vad vet jag om hur män tänker Egentligen? Annars hade jag inte hamnat i den här sitsen från hela början... Aja, tack alla för Era svar!!!

  • Anonym (Inte så konstigt)
    Anonym (Så kåt på honom) skrev 2021-04-13 22:02:33 följande:

    Vad vet jag om hur män tänker Egentligen? Annars hade jag inte hamnat i den här sitsen från hela början... Aja, tack alla för Era svar!!!


    Det är väl inte så konstigt att han backa om du redan efter TRE träffar påtalar att du vill ha barn! Sa du också att du ville ha barn med honom?

    Barn är inget (kan man tycka) man skaffar i en handvändning utan det kan vara en fördel om man känner varandra. Förutsatt att du inte planerade på att vara ensamstående.
  • AceJ

    Ja. Tyvärr tror jag du har sabbat det. Att börja prata om att skaffa barn efter tredje dejten är faktiskt lite knäppt. Själv skulle jag bli livrädd för en tjej som gjorde det.

  • Anonym (Så kåt på honom)

    F*n också!!! Visste väl innerst inne att jag sabbat det hela

  • Anonym (Så kåt på honom)

    Långbenopluto, Du låter som min farmor, att man berör denna fråga "efter 1 år"! Så Ni ser, även min farmor på 80 år vet om det här. Då hoppades jag på just honom på riktigt! :( Jag har skickat ett förlåt brev imorse till honom och en choklad. Jag skrev att jag känner mig så dum varje dag efter detta (jag lät även dominerande över honom när jag pratade om min plan att skaffa barn, himla idiot man var). Få se om jag får svar från honom nu eller inte, det var en Riktigt Fin choklad som jag skickade!

  • Anonym (Smulan64)
    AceJ skrev 2021-04-13 22:15:59 följande:

    Ja. Tyvärr tror jag du har sabbat det. Att börja prata om att skaffa barn efter tredje dejten är faktiskt lite knäppt. Själv skulle jag bli livrädd för en tjej som gjorde det.


    Håller med. Är kvinna

    Det skrämmer bort den mest seriösa. Vem vill tänka på blöjor när man precis börjat träffas och har det mysigt
  • Anonym (Ok)
    Anonym (Så kåt på honom) skrev 2021-04-13 21:01:54 följande:

    Jag har börjat dejta en man för några månader sedan, och vi hade sex på första dejten (redan innan första dejten var jag kåt som ett djur på just honom). Men sedan efter träff nr 3 var jag förstås tvungen att börja prata med honom om att skaffa barn och planera inför det. Han blev så sur på mig och tog avstånd! Kommer han komma tillbaka till mig om sexet var bra och jag har sagt förlåt och lovat att vara tyst om saken (barn-prat) i fortsättningen? Jag vet inte vad jag ska ta mig till utan honom. Känner mig galet ensam och funderar på att ligga med någon annan pga det här för att han tagit avstånd. Är min chans över med en perfekt man pga mitt misstag?


    Du trollar...
Svar på tråden Har jag förstört min chans hos honom?