• Anonym (Theresia)

    Sommar & SPEEDOS!

    Sommaren börjar lätt nalkas, äntligen! Får man se fler utav er killar skippa shortsen och hoppa i speedos i sommar istället?!

    Har fattat tycke för detta plagg sen man besökte ett badhus och såg ett gäng simkillar i medelåldern ha ha;) Även vi kvinnor får ju vila ögonen på nåt ju. Fast jag kikar på ett respektfullt sätt såklart ;)

    Så kom igen, ta det till stranden också! En bra jämnvikt mot alla våra scrunch och stringbikinis som blivit vardagsmat på våra badställen ;)

  • Svar på tråden Sommar & SPEEDOS!
  • Postman

    Haha andra får gärna använda sig utav speedos men inte jag. Jag håller antigen till naken på nakenstranden eller iförd shorts på texilstranden.

  • Anonym (Theresia)
    Anonym (Em) skrev 2021-04-14 12:54:37 följande:

    Nej tack till speedos!! Extremt OSEXIGT!


    Så du sexualiserar ett par badkallingar alltså? Låt folk få ha vad dom vill eller? Tror inte alla vill se dina små trosor heller. Säkert lika ?osexigt? på dig i mångas ögon.

    För övrigt man går väl inte till stranden för att vara sexig bara? Hallå :S

    Tittar män på mig så får dom väl göra det. Är det nån som stör sig så får dom väl titta bort då. Inte svårare än så anser jag.
  • Anonym (Theresia)
    Anonym (blä) skrev 2021-04-14 13:30:54 följande:

    har folk helt glömt bort corona?

    Det är tack vare er vi inte blir av med smittan och restriktionerna förlängs


    Finns annars badställen som är betydligt färre människor på. Man behöver inte ligga som packade sillar?

    Förövrigt har en del riskgrupper börjat få sina sprutor. Mina föräldrar fick sina igår. Visserligen 6veckor tills nr2, men sommaren får dom träffa folk igen :)
  • Anonym (Em)
    Anonym (Theresia) skrev 2021-04-14 16:08:30 följande:

    Så du sexualiserar ett par badkallingar alltså? Låt folk få ha vad dom vill eller? Tror inte alla vill se dina små trosor heller. Säkert lika ?osexigt? på dig i mångas ögon.

    För övrigt man går väl inte till stranden för att vara sexig bara? Hallå :S

    Tittar män på mig så får dom väl göra det. Är det nån som stör sig så får dom väl titta bort då. Inte svårare än så anser jag.


    Haha oh no!! Självklart önskar jag att mannen på stranden är så sexiga som möjligt. De är ju där för att jag få något fint att kolla på!
  • Kaliber 44

    Kör själv med Speedos i sommar. Helt klart bäst att simma o sola i ????. Visst många kanske inte gillar det men vad gör det ????

  • Anonym (Klart)

    Lyfter denna tråd o skulle bara kolla ifall fler personer som kör speedos i sommar? Tycker själv att detta plagg är ganska najs:). Tycker det här med kropps hysterin har nått oanade höjder och att man numera skall klä sig i nästan byxor för att viss sig på stranden medans tjejer/kvinnor skall ha så lite på sig som möjligt.

  • Anonym (Nej)
    Anonym (Klart) skrev 2021-07-16 14:14:06 följande:

    Lyfter denna tråd o skulle bara kolla ifall fler personer som kör speedos i sommar? Tycker själv att detta plagg är ganska najs:). Tycker det här med kropps hysterin har nått oanade höjder och att man numera skall klä sig i nästan byxor för attviss sig på stranden medans tjejer/kvinnor skall ha så lite på sig som möjligt.


    Speedos är det mest osexiga som finns. Spelar ingen roll hur snygg mannen är. Tar han på sig Speedos försvinner allt
  • Anonym (Hahahaha)
    Anonym (Nej) skrev 2021-07-16 16:30:14 följande:

    Speedos är det mest osexiga som finns. Spelar ingen roll hur snygg mannen är. Tar han på sig Speedos försvinner allt


    Ja verkligen osexigt
  • Anonym (Klart)

    Fast nu va frågan inte om huruvida det är snyggt el ej.

  • Anonym (Hmm)

    Överviktiga män / gubbar i speedos och foppatofflor är ingen hit.

    Men dem som utövar simning passar bra i speedos.

  • Anonym (Hmm)

    Kommer köra på Speedos i sommar, ser bara fördelar.
    Snyggt, torkar på nolltid, perfekt solbränna på benen, inga badbyxor som fladdrar eller knölar sig.

    Bryr mig inte om vad andra tycker. Kvinnor går ju runt i string överallt, så varför kan vi män inte ha Speedos?

Svar på tråden Sommar & SPEEDOS!