• Anonym (Gurka)

    Blyga personer

    Blev något fel i andra tråden, hann inte skriva klart. Du som är väldigt blyg och inte har så mycket erfarenhet av förhållanden eller träffa någon. Kan det hända att trots du är jätteintresserad av en person och sagt du vill träffa denne ställer in dejten pga rädsla och du känner du blir osäker? Har en sån kille och han visar allt att han är intresserad och det är han som pratar om att ses men nu när det väl gäller drar han sig ur. Varför?

  • Svar på tråden Blyga personer
  • Freddie K
    Anonym (Gurka) skrev 2021-04-14 15:37:59 följande:

    Blev något fel i andra tråden, hann inte skriva klart. Du som är väldigt blyg och inte har så mycket erfarenhet av förhållanden eller träffa någon. Kan det hända att trots du är jätteintresserad av en person och sagt du vill träffa denne ställer in dejten pga rädsla och du känner du blir osäker? Har en sån kille och han visar allt att han är intresserad och det är han som pratar om att ses men nu när det väl gäller drar han sig ur. Varför?


    Jag är väldigt blyg av mig, men jag är intresserad av en tjej och vi har bestämt att ses i sommar. Jag ska åka till henne. Jag är väl modig på det sättet, men jag känner att om man inte vågar något så vinner man inget.

    Det låter som att han är ganska osäker. Inte nödvändigtvis på vad han känner för dig utan mer på hur han ska bete sig och så.
    Jag trodde jag kunde flyga, men jag hade fel.
Svar på tråden Blyga personer