Forum Sex & Sånt - Sex & samlevnad
Varje medlem är ansvarig för sina inlägg.
  • Sexchatt - vad tycker ni?

Tor 15 apr 08:36 Läst 0 gånger Totalt 132 svar
    Tor 15 apr 08:36 -3 +1

Hej,

Gillar ni att sexchatta där ute? Via kik, Skype eller liknande.

Själv tycker jag att det kan vara trevligt med en varaktig konversation....där man eggar varandra. Fantisera tillsammans i text och bild.

/G

• Tor 15 apr 11:56 #1

Absolut! Utan tvekan! Under förutsättning att man hittar någon man klickar med att fantisera ihop med... Tungan ute

• Anonym (Under­bart)
    Visa endast
    Tor 15 apr 14:05 #2

Att sexchatta är helt underbart. Har gjort det med flera olika män och det har många gånger varit bättre än att ha sex på riktigt.

Jag har för närvarande en sexchattsrelation med en man sedan ett drygt år tillbaks. Vi hörs regelbundet och kommer tillsammans på chatten, skickar sexiga bilder osv.
    Vi lever båda i fasta relationer som gått lite i slentrian och blivit mindre spännande med åren så detta har verkligen livat upp bådas våra liv.
    Det jag upplever med honom är väldigt lik en stark förälskelse och jag tänker ofta på honom i vardagen.

Tänker på honom nu och nästa gång vi ska njuta tillsammans:)

Jag vet att vissa skulle kalla detta otrohet trots att vi inte träffas och har sex på riktigt.

Vad anser ni andra i tråden? Jag har så svårt att sluta och vill ju inte detta samtidigt som jag vet att det inte är rättvist mot min partner eftersom jag ofta är upptagen med tankar på honom.

• Tor 15 apr 14:16 #3
    Anonym (Underbart) skrev 2021-04-15 14:05:09 följande:

Att sexchatta är helt underbart. Har gjort det med flera olika män och det har många gånger varit bättre än att ha sex på riktigt.

Jag har för närvarande en sexchattsrelation med en man sedan ett drygt år tillbaks. Vi hörs regelbundet och kommer tillsammans på chatten, skickar sexiga bilder osv.
    Vi lever båda i fasta relationer som gått lite i slentrian och blivit mindre spännande med åren så detta har verkligen livat upp bådas våra liv.
    Det jag upplever med honom är väldigt lik en stark förälskelse och jag tänker ofta på honom i vardagen.

Jag vet att vissa skulle kalla detta otrohet trots att vi inte träffas och har sex på riktigt.

Vad anser ni andra i tråden? Jag har så svårt att sluta och vill ju inte detta samtidigt som jag vet att det inte är rättvist mot min partner eftersom jag ofta är upptagen med tankar på honom.

Jo, det är klart det är fel. Men jag dömer dig inte. Finns det säkert andra som kan göra.

Det låter som du är förälskad i chatt-mannen? Funderat på att ta steget fullt och träffas eller är det bara i chattvärlden?
  • Anonym (Under­bart)
    Visa endast
    Tor 15 apr 14:34 #4
    Friger skrev 2021-04-15 14:16:42 följande:
    Jo, det är klart det är fel. Men jag dömer dig inte. Finns det säkert andra som kan göra.

Det låter som du är förälskad i chatt-mannen? Funderat på att ta steget fullt och träffas eller är det bara i chattvärlden?
    Jo så är det till viss del. Han tilltalar mig fler sätt än det sexuella men att ta steget från fantasi till verklighet är inte särskilt realistiskt.

Har gått på dejter med män där kommunikationen har känts perfekt och förväntningarna varit högt ställda, men i verkligheten har inget stämt. Bubblan har spruckit vid första ögonkastet pga bristande fysisk attraktion och kemi. Sen finns det barn inblandade och andra faktorer som gör att en riktig relation inte är möjlig. Vi är nog bara två vilsna individer som behöver lite spänning i tillvaron vilket är ganska oskyldigt.

• Anonym (-)
    Visa endast
    Tor 15 apr 14:38 #5

Har aldrig gjort det men det låter kul.

• Tor 15 apr 14:57 #6
    Anonym (Underbart) skrev 2021-04-15 14:34:36 följande:
    Jo så är det till viss del. Han tilltalar mig fler sätt än det sexuella men att ta steget från fantasi till verklighet är inte särskilt realistiskt.

Har gått på dejter med män där kommunikationen har känts perfekt och förväntningarna varit högt ställda, men i verkligheten har inget stämt. Bubblan har spruckit vid första ögonkastet pga bristande fysisk attraktion och kemi. Sen finns det barn inblandade och andra faktorer som gör att en riktig relation inte är möjlig. Vi är nog bara två vilsna individer som behöver lite spänning i tillvaron vilket är ganska oskyldigt.
    Jo, också varit på sådana dejter. Blir bara tack och hej typ.

Tja, att det finns barn inblandade brukar inte hindra alla gånger.

Oskyldigt är det inte. Men absolut. Det hade varit värre om ni träffats. Vill han träffa dig irl? Om jag frågar så.

Hur träffades ni? Vart det på ett oskyldigt ställe?
  • Tor 15 apr 15:28 #7

Möter man någon med bra fantasi så är det, kan vara kanon.

• Anonym (Under­bart)
    Visa endast
    Tor 15 apr 16:04 #8
    Friger skrev 2021-04-15 14:57:40 följande:
    Jo, också varit på sådana dejter. Blir bara tack och hej typ.

Tja, att det finns barn inblandade brukar inte hindra alla gånger.

Oskyldigt är det inte. Men absolut. Det hade varit värre om ni träffats. Vill han träffa dig irl? Om jag frågar så.

Hur träffades ni? Vart det på ett oskyldigt ställe?
    Ja så resonerar vi också. Vi har inte haft för avsikt att ta det vidare, Tror vi är nöjda som det är. Vi träffades i ett sammanhang på nätet (inte särskilt oskyldigt) och utvecklade det till en sexchatt.
  • Tor 15 apr 16:17 #9
    Anonym (Underbart) skrev 2021-04-15 16:04:42 följande:
    Ja så resonerar vi också. Vi har inte haft för avsikt att ta det vidare, Tror vi är nöjda som det är. Vi träffades i ett sammanhang på nätet (inte särskilt oskyldigt) och utvecklade det till en sexchatt.
    Intressant, tack för inblicken! :)

När jag sexchattat så har det gått två vägar.
    1. Det är bra i början, men sen börjar det upprepa sig och det blir lite samma text gång på gång och sen rinner det ut i sanden.
    2. Det stegrar och blir mer utmanande för var gång. I slutet kan det vara rätt extremt för någon utomstående som skulle se det utan sin kontext. Även dessa har så småningom dött ut när vi båda känt att det kanske gått lite för långt. Det är svårt att backa då.

Fast min stora skillnad mot dig är att jag aldrig varit känslomässigt engagerad med dom jag chattat med. Tror inte dom varit det med mig heller. Dom vill bara åt min kropp!

Är det något du märkt av?

Sen nästa frågor!
    Hur håller du det hemligt? Använder ni bara bilder eller är det cam också?

• Tor 15 apr 16:42 #10
    Anonym (Underbart) skrev 2021-04-15 14:05:09 följande:

Jag tycker också att det är skönt. Jag sexchattar både med kvinnor och män, trots att jag är hetero. Tänder inte på män i sig, men gillar en del kukbilder och fantiserar om att någon gång bli sugen, suga. 

Jag har en chattrelation med en man sedan flera år. Vi har häftiga fantasier, han är fantasifull och inte för mycket pang på. Vi chattar om att ha sex tillsammans med hans kvinna eller min. Och att vi rör varandra också.

Otrohet? Ja, kanske, men inte så farligt, tycker jag. Det är smittfritt, jag njuter av fantasierna även när jag har sex med min fru. Inte missnöjd med vårt sexliv, men lite enahanda och hon vill inte fantisera tillsammans. 

Jag finns på IX...
Logga in
Bli medlem
Svara i tråden...

Innehåll