• Sussi26

    Spaaweekend bikiki hjälp

    Hej!

    Är nyligen ihop med världens snyggaste vältränade ödmjuka snällaste man. Vi ska på en spa weekend ihop (ha på mej bikini......) och jag känner mej otroligt ledsen över hur osäker jag är kring mitt utseende. Jag är en fräsch snygg tjej, men jag känner mej 8 kg från målvikt. Ser ut som en ?vanlig? kropp men är helt hjärntvättad att se ut som modellerna på instagram. Vi har självklart legat hundratals gånger men redan då håller jag in magen, vill inte göra vissa ställningar osv...

    Vad ska jag göra? Jag fattar att det är tragiskt och absurt men jag är för svag för att stå emot självhatet :(

  • Svar på tråden Spaaweekend bikiki hjälp
  • Anonym (Vivi)

    Du är garanterat en pärla precis som du är - försök att släppa hjärnspökena kring Photoshop Instagram modellerna.

    De är ju knappast ens förebilder för varandra sinsemellan.

    Om du fortfarande inte är tillfreds så hitta dig en baddräkt som hjälper dig på traven.

  • NeOz

    Sträck på dig och klä dig i bikini såklart. Min fru har fött tre barn och har diverse skavanker därefter. Dessa skavanker blir endast ett problem om man låter dessa förstöra självkänslan. Vi har varit på spa många ggr och hon är lika nervös varje gång. Väl där så släpper allt och vi har så mysigt. Hon vågar leva ut, slappna av och jag tycker hon är så attraktiv när hon vågar tro på sig själv.

  • Anonym (Vivi)
    Anonym (Vivi) skrev 2021-04-19 11:54:57 följande:

    Hur gjorde du och hur blev det?


    Puffar tråden - hur gick det?
Svar på tråden Spaaweekend bikiki hjälp