• Anonym (Mandi­ngo)
    Fri 16 Apr 2021 06:52
    2353 visningar
    29 svar
    29
    2353

    Svårt med stor kuk?

    Det här är främst en fråga riktad till kvinnor, men även välutrustade män får såklart svara.

    Kan en kuk vara för stor för njutbart sex?

    Själv är jag normalhängd, kanske något över medel. Men även jag har haft tjejer som har upplevt smärta i vissa ställningar när kuken bottnar.

    Jag ska villigt erkänna att jag är väldigt avundsjuk på män som har riktigt grova kukar. Jag är helt hetero men tycker det ser jäkla coolt ut. Är helt enkelt väldigt fascinerande.

    Samtidigt måste det ju vara ganska svårt om den är för grov, tänker jag.

    När man ser vuxenfilm där tjejer tar emot monsterkukar ser man ju att den inte kan gå hela vägen in, de måste hålla igen. Och är den för grov blir det väl svårt att få in den i munnen?

    Så, är en riktig stor kuk mer svårt än hett?

  • Svar på tråden Svårt med stor kuk?
  • Fri 16 Apr 2021 21:40
    #12
    Anonym ( ) skrev 2021-04-16 21:25:32 följande:
    Underbar läsning för en normalutrustad (16x12) man som ofta tvivlar på sig själv tack hösthjärta och god helg på dig
    Enligt mina erfarenheter är män med normala till mindre utrustningar bättre älskare då de inte kan lita på sin storlek för att göra det skön för kvinnan.
    Alltså anstränger de sig mer och blir med fantasifulla.

    Ok...har också varit med nån som har en storlek som mitt lillfinger och jag skulle ljuga om jag skulle säga att storleken inte har betydelse. Vill ju åtminstone känna den inuti mig. Det känns jobbigt att erkänna eftersom en man inte kan rå för hur han är född. Förlåt!

    Men du behöver inte oroa dig.
    God helg på dig själv 
  • Anonym (Stor)
    Fri 16 Apr 2021 21:51
    #13

    Av min erfarenhet så kan det göra ont för tjejer i vissa ställningar, men själv tycker jag bara att det är hett när det tar stopp där inne.

  • Anonym (M)
    Fri 16 Apr 2021 22:01
    #14

    Har modell större men inte alls någon bamsing och även om det väl händer att man leker med tanken på hur det hade varit så är jag rätt nöjd ändå. Deepthroat är redan på gränsen till svårt och likaså analsex. Tror ärligt talat att en riktigt stor kuk snarare hade varit mer besvär än nöje. Dock kan det säkert fungera bra om man träffar rätt kvinnor som uppskattar det.

  • Anonym (Tight­)
    Fri 16 Apr 2021 22:19
    #15
    Anonym (M) skrev 2021-04-16 22:01:53 följande:

    Har modell större men inte alls någon bamsing och även om det väl händer att man leker med tanken på hur det hade varit så är jag rätt nöjd ändå. Deepthroat är redan på gränsen till svårt och likaså analsex. Tror ärligt talat att en riktigt stor kuk snarare hade varit mer besvär än nöje. Dock kan det säkert fungera bra om man träffar rätt kvinnor som uppskattar det.


    Jag klarar 20+ deepthroat har stor mun!! Även hela analt och är väldigt trång både där och i slidan.
  • Anonym (M)
    Fri 16 Apr 2021 22:24
    #16
    Anonym (Tight) skrev 2021-04-16 22:19:43 följande:

    Jag klarar 20+ deepthroat har stor mun!! Även hela analt och är väldigt trång både där och i slidan.


    Ja det verkar vara väldigt individuellt, en del tjejer klarar det bra och andra gör det inte/tycker inte det är skönt.
  • Anonym (C)
    Fri 16 Apr 2021 22:32
    #17

    Har ju så många olika orsaker såklart men en av dom är hur livmodern ligger. Själv har jag en bakomliggande livmoder. Och därmed så är inte livmodertappen så exponerad för stötar på samma sätt. Tar därför lätt en modell större:)

  • Sat 17 Apr 2021 00:46
    #18
    Anonym (Tight) skrev 2021-04-16 22:19:43 följande:
    Jag klarar 20+ deepthroat har stor mun!! Även hela analt och är väldigt trång både där och i slidan.
    Check!
  • Anonym (Kille­n)
    Mon 19 Apr 2021 15:59
    #19

    Jag har en på 16cm men tror den va ca 18-19 som ung och anser den lagom då den ofta el nästan nådde botten beroende på tjej. Det är härligt när man utan oro kan stöta in den så att kropparna möts men ibland var hon för grund o jag fick lägga fingrar mellan.

    Inte säker men jag tror ert djup kan förändras över tid?

    Mitt tips till er tjejer som får obehag av stor kuk är att bära rejäl dildo i er som hålls på plats av baddräkt medan ni är uppe o gör annat. Det funkar kanon för att vänja en anal och bli van och avslappnad.

  • Sun 16 May 2021 18:04
    #20

    Har ingen koll på mått alls, men använder xl storlek på kondomer.

    Har fått feedback från samtliga partners att det gjorde lite ont. Speciellt i efterhand. Så försöker vara försiktig vid insättning etc.

  • Sun 16 May 2021 20:41
    #21
    hösthjärta skrev 2021-04-16 21:18:26 följande:

    Första gången jag skulle ha mysigt i sängen med ett ex så gapade jag bara. Hade aldrig sett en sån stor.

    Mätte den aldrig så jag kan inte säga några siffror. I början var det ju lite maffigt att bli så uppfylld, men vartefter tiden gick så funkade det inte.

    Det gjorde mer och mer ont för varje gång. Jag fick sprickor och spände mig varje gång för jag visst att jag inte skulle kunna njuta utan att det gjorde ont.

    Och då trodde jag ändå att jag var "stor" efter tre barn.

    Jag älskade den här mannen så mycket men sexet blev bara jobbigt.

    Normalt så älskar jag att suga men här blev jag ju bara tokkvävd.

    Den här mannen lutade sig tillbaka och trodde att hans stora k-k skulle räcka, så hans fantasi var ju liksom väldigt begränsad.

    Det blev ju inte bättre av att han tyckte att vårt sexliv var tråkigt.

    Törs nog säga att en av anledningarna till att det tog slut var att vi inte var kompatibla rent sexmässigt.

    Efter detta så är jag såå nöjd med en fullt normalstor utrustning. Så att jag klarar av att få in hela i munnen och inte få ont efter varje session.


    Det här skulle kunna vara jag, en pojkvän hade en bamsing men det var aldrig bra gjorde bara ont. Nu efter 3 barn så är en "vanlig" perfekt, vi kan köra många olika ställningar, hårt, suga går bra och ffa ståndet sviktar aldrig trots snart 50.
  • Anonym (För ont)
    Sun 16 May 2021 21:00
    #22

    Har en väldigt litet underliv och tycker min killes är för stor på 19 cm, det fungerar såklart men gör ont ibland när man kommer åt livmodertappen under vissa dagar under månaden. När jag hade ägglossning kunde han absolut inte trycka in hela, gjorde alldeles för ont ända upp till äggstockarna, kändes verkligen som ett enda tryck uppåt i magen.

    Nu när jag är gravid är jag mindre känslig och känns som att fittan är mer anpassningbar, fungerar helt klart bättre även om det känns som att han trycker upp hela livmodern ibland haha. Lagom är bäst tycker jag, för oralt/analt och vaginalt sex!

  • ungvar­d
    Mon 17 May 2021 09:28
    #23

    Man får testa sig fram, vissa ställningar kan vara svåra och det kan göra ont för partnern. Har inte varit med någon som fått in hela i munnen så det är lite syndTungan ute

  • Anonym (Tight­)
    Mon 17 May 2021 09:34
    #24
    ungvard skrev 2021-05-17 09:28:39 följande:

    Man får testa sig fram, vissa ställningar kan vara svåra och det kan göra ont för partnern. Har inte varit med någon som fått in hela i munnen så det är lite synd


    Det kan dels kräva träning för sånt sen har ju alla olika stora mun!! Jag klarar större än 20.
  • ungvar­d
    Mon 17 May 2021 09:51
    #25
    Anonym (Tight) skrev 2021-05-17 09:34:43 följande:
    Det kan dels kräva träning för sånt sen har ju alla olika stora mun!! Jag klarar större än 20.
    Imponerande! Har själv 19 och min sambo har liten mun men gör bra försök iaf, sexigt när hennes lilla mun letar sig ner på skaftet.
  • Anonym (Tight­)
    Mon 17 May 2021 10:12
    #26
    ungvard skrev 2021-05-17 09:51:26 följande:

    Imponerande! Har själv 19 och min sambo har liten mun men gör bra försök iaf, sexigt när hennes lilla mun letar sig ner på skaftet.


    Kanske behövs lite träning, är ofta kräkreflexerna som ställer till det. Och ryggläge kan vara lättare.
  • ungvar­d
    Mon 17 May 2021 10:34
    #27
    Anonym (Tight) skrev 2021-05-17 10:12:11 följande:
    Kanske behövs lite träning, är ofta kräkreflexerna som ställer till det. Och ryggläge kan vara lättare.
    Det är nog så, tack för tipps :)
  • Anonym (Tight­)
    Mon 17 May 2021 10:40
    #28
    ungvard skrev 2021-05-17 10:34:15 följande:

    Det är nog så, tack för tipps :)


    Varsågod!!
  • Mon 17 May 2021 21:20
    #29

    Det är väl olika plus att det såklart beror på vilken typ av "stor" man menar. Har själv inte haft några direkta problem, visst lite obekvämt ett tag kanske. Partner med en stor kuk, större än de jag haft innan. Men hade också haft några andra ganska stora innan så då var det väl inte så ovant. Sen vänjer man sig ju med tiden Glad

Svar på tråden Svårt med stor kuk?