• Fri 16 Apr 2021 19:11
    219 visningar
    7 svar
    7
    219

    Tjejen vägrar prata

    Hej!

    Jag träffade en tjej via Tinder, och bestämde vi att ses. Då var det en fin träff, hon pratade om hennes familj och mmm. Effter det tog vi kontakt vid messenger i 2 vekor. Före veckan kom vi överens att ses idag, men hon kom ej och svarade inte när jag skickade till, trots att det står att hon var på Messenger. Jag ringde henne pga trodde att hon hade nån akut, men fick ingen svar.
    Jag vet inte om hon tappde sin intresse, eller hon behöver lite space?
  • Svar på tråden Tjejen vägrar prata
  • Anonym (Hmm)
    Fri 16 Apr 2021 19:18
    #1
    +1

    Verkar som om hon ghostat dig tyvärr, sjukt fegt. Varför inte bara säga rakt ut att man inte är intresserad.

  • Anonym (She's just not that into you)
    Sat 17 Apr 2021 08:32
    #2
    +1

    Hon är inte intresserad. Släpp det och gå vidare.

  • Sat 17 Apr 2021 14:40
    #3

    Men två dagar före dejtar, svarade hon mig och pratade som vanlig!!
    Hur kan man ändra sig plötsligt?

  • Anonym (tycke­r jag)
    Sat 17 Apr 2021 15:01
    #4
    +1
    Rimo skrev 2021-04-17 14:40:05 följande:

    Men två dagar före dejtar, svarade hon mig och pratade som vanlig!!
    Hur kan man ändra sig plötsligt?


    Lägg inte ner tid på någon som får dig att fundera och oroa dig. Om det är problem redan i början och man ifrågasätter saker så lär det knappast bli bättre
  • Anonym (Tinde­r)
    Sat 17 Apr 2021 15:35
    #5
    +1
    Rimo skrev 2021-04-17 14:40:05 följande:
    Men två dagar före dejtar, svarade hon mig och pratade som vanlig!!
    Hur kan man ändra sig plötsligt?
    Förmodligen dejtar hon flera och någon blev mer intressant. Inte kul, men så ser det ut idag, i synnerhet om man träffas på Tinder. Säger som de andra, bara att släppa och gå vidare.
  • Anonym (sss)
    Sat 17 Apr 2021 15:47
    #6
    +2
    Rimo skrev 2021-04-16 19:11:58 följande:
    Hej!

    Jag träffade en tjej via Tinder, och bestämde vi att ses. Då var det en fin träff, hon pratade om hennes familj och mmm. Effter det tog vi kontakt vid messenger i 2 vekor. Före veckan kom vi överens att ses idag, men hon kom ej och svarade inte när jag skickade till, trots att det står att hon var på Messenger. Jag ringde henne pga trodde att hon hade nån akut, men fick ingen svar.
    Jag vet inte om hon tappde sin intresse, eller hon behöver lite space?
    Hon kom på att hon inte ville träffa dig, trots att ni hade bestämt. Trist beteende men en del försvinner bara utan att säga som det är.
    Gå vidare och var glad att det inte hann gå längre, för då hade du tyckt det var ännu jobbigare. 
  • Sun 18 Apr 2021 09:37
    #7

    Tack för alla!
    Era svar hjälpte mig mycket att förstå den situationen.

Svar på tråden Tjejen vägrar prata