• Anonym (Anonym)

    Update GHOSTED efter SEX

    Hej!

    Skrev här för ett tag sedan angående att bli GHOSTAD efter sex!

    Tänkte skriva en uppdatering samt fundering! Vill gärna ha goda råd/tips

    Träffade en man ca 32 år bekanta sedan år tillbaka. Vi har en konstig historia som vänner alltså har vi inte legat innan!

    Jag vill påpeka att han ?ghosta? mig andra gången efter sex inte första gången! Han blev kall och distanserad (personlighetsförändring)

    -Många har skrivit att en man kommer göra ALLT för att få sex och sedan slå igen dörren. Jag försöker bara förstå varför han slösade ett år på att ringa mig varje dag smsa mig, få mig att må bra va intresserad och lägga så mycket utrymme på mig bara för att ligga? Har inte dessa män andra kvinnor/tjejer runt hörnet som dom gärna träffar istället för att vara på en och samma person i över 12 månader? Jag trodde att han uppskattade och respekterade mig som en person då jag inte är okänd för honom.

    Jag har som sagt skrivit till honom fast detta var efter att vi träffades han var kall elak och kort i sina svar, efteråt så har jag distanserat mig helt från honom. Men han fick mig att känna mig som en papperskorg ???? efter andra gången det gör oerhört ont, för jag tyckte om denna man från djupet av mitt hjärta! Att jag blev så manipulerad är för jag tänkte med hjärtat och inte hjärnan.

    För er som inte vet så var vi på ett spa i Stockholm det var hans idé han tjatade och ville! Eftersom att det var andra gången så tänkte jag att han ville umgås och inte bara sex: fel hade jag! Istället fick jag stå för hela kostnaden samt att det enda han pratade om var sex och när jag pratade om annat så var han i sin egna värld (off) han tänkte på sig själv och att få utlösning under sexakten, och frågade aldrig mig om hur jag kände under ?sexakten?

    Min fråga hur går man vidare och accepterar det som hänt? Jag ångrar mig förbaskat mycket men förstår att jag inte kan spola tillbaka tiden? Att skriva igen vill jag inte göra då jag framstår som desperat:,

Svar på tråden Update GHOSTED efter SEX