• Anonym (nyfiken)

    Varför gjorde hon så ?

    Glömmer aldrig hur jag hade fest en gång hemma hos mig. Det var jag min flickvän och flera som vi kände. Sen kom en gammal kompis förbi som jag inte träffat sen småskolan. Han hade med sig en tjej som vi aldrig hade träffat eller ens sett innan. Denna tjej kom in i vårat hem och började rota i alla skåp och alla byrålådor. Ja, hon gick igenom allt.


    Förstår än idag inte varför hon gjorde så?


    Då var vi unga annars hade jag väl tänkt att det var en civilpolis som leta efter något olagligt antagligen. Inte för att vi gjorde något olagligt utan endast drack alkohol. Detta var länge sen, men det dyker upp nångång i huvudet emellanåt. 


    Vad letade hon efter? 
    Tror det har hänt mig vid ett senare tillfälle med fast med en annan tjej. Men det var typ hälften av vad den första rotade igenom då den gick igenom allt verkligen.


    Någon tjej som kan relatera och ge mig ett svar? 


    Tycker det var så konstigt bara. Vem gör nåt sånt i någon annans hem och som man inte alls känner ens?


     

  • Svar på tråden Varför gjorde hon så ?
  • Anonym (Bobvious)

    Vilket mysterium....... Hon var så klart nyfiken.

  • Anonym (öööö)
    Anonym (nyfiken) skrev 2021-04-17 09:56:09 följande:

    Glömmer aldrig hur jag hade fest en gång hemma hos mig. Det var jag min flickvän och flera som vi kände. Sen kom en gammal kompis förbi som jag inte träffat sen småskolan. Han hade med sig en tjej som vi aldrig hade träffat eller ens sett innan. Denna tjej kom in i vårat hem och började rota i alla skåp och alla byrålådor. Ja, hon gick igenom allt.


    Förstår än idag inte varför hon gjorde så?


    Då var vi unga annars hade jag väl tänkt att det var en civilpolis som leta efter något olagligt antagligen. Inte för att vi gjorde något olagligt utan endast drack alkohol. Detta var länge sen, men det dyker upp nångång i huvudet emellanåt. 


    Vad letade hon efter? 
    Tror det har hänt mig vid ett senare tillfälle med fast med en annan tjej. Men det var typ hälften av vad den första rotade igenom då den gick igenom allt verkligen.


    Någon tjej som kan relatera och ge mig ett svar? 


    Tycker det var så konstigt bara. Vem gör nåt sånt i någon annans hem och som man inte alls känner ens?


     


    Varför skulle vi kunna relatera bara för att vi är tjejer? 

    Var hon påtänd? Var det ingen som sa åt henne att sluta?
  • Anonym

    Hoppas du lärde dig en läxa och avbryter beteendet nästa gång.
    Kom förmodligen från en familj där hon inte fått lära sig social kompetens

  • Corrie

    Den enda analysen man kan göra är att hon saknar normala sociala spärrar och inte vet hur man beter sig bland folk. Jag förstår att du blev förvånad, men det enda riktiga hade varit att säga till om att du inte ville att hon skulle riota i era saker.

  • Anonym (nyfiken)
    Anonym (öööö) skrev 2021-04-17 12:39:38 följande:
    Varför skulle vi kunna relatera bara för att vi är tjejer? 

    Var hon påtänd? Var det ingen som sa åt henne att sluta?

    Tänkte eftersom att jag varit med om det 2 gånger och det var enbart tjejer.

    Vet inte om hon var påtänd. Kan inte sånt där.


    Corrie skrev 2021-04-17 21:22:38 följande:

    Den enda analysen man kan göra är att hon saknar normala sociala spärrar och inte vet hur man beter sig bland folk. Jag förstår att du blev förvånad, men det enda riktiga hade varit att säga till om att du inte ville att hon skulle riota i era saker.



    Anonym skrev 2021-04-17 21:16:36 följande:

    Hoppas du lärde dig en läxa och avbryter beteendet nästa gång.
    Kom förmodligen från en familj där hon inte fått lära sig social kompetens


    Vad för läxa ska jag lära mig menar du Anonym? Jag var i ett annat rum när hon höll på. Folk kom och sa till mig så jag frågade henne vad hon höll på med och sa åt henne att sluta. Upptäckte henne sen igen med att rota i köksskåpen, efter det så fick hon gå.
Svar på tråden Varför gjorde hon så ?