• parnordqvist

    Ny trend ger bättre manlig orgasm?

    Jag har vid mina besök på de stora porrsajterna (förlåt mig!) sett något för mig helt nytt, men det kanske har funnits länge. När en penis runkas av sticks en metallstav ner via urinröret och blir kvar under stimuleringen, eller så tas den ut för att stickas ner igen. Det ser väldigt otrevligt ut kan man tycka, det borde göra rejält ont. Man har ju hört talas om undersökningar där man sticker in något i urinröret, med en stark svidande smärta. Inte så konstigt då urin är frätande. Men vad tillför det här rent sexuellt? Blir den manliga orgasmen bättre med en metallstav? Jag har läst kommentarer där det bland annat framkommit att de som testat fått mycket bättre orgasm men även att det blivit smärtsamt att kissa några dagar efteråt. Finns det nerver i penisen som endast stimuleras så här eller blir erektionen kraftigare?
    Men man bör kanske låta bli det. Don´t try this at home. Staven kan fastna och då måste man till sjukhus med skammens röda färg i ansiktet och ett stånd som inte avtar.

  • Svar på tråden Ny trend ger bättre manlig orgasm?
  • Anonym (Leksaksmannen)

    Sådan stav ofta med kulor är bara trevligt. Fick en sådan som följde med elchok apparat och det gick hur enkelt som helst att trycka in den och väldigt skönt att jucka den där. Brukar ju även köra in ström och blir mysig behanling.

    Däremot har jag inte provat få orgasm med den så det ska jag prova.

  • parnordqvist
    Anonym (Leksaksmannen) skrev 2021-04-19 17:18:13 följande:

    Sådan stav ofta med kulor är bara trevligt. Fick en sådan som följde med elchok apparat och det gick hur enkelt som helst att trycka in den och väldigt skönt att jucka den där. Brukar ju även köra in ström och blir mysig behanling.

    Däremot har jag inte provat få orgasm med den så det ska jag prova.


    Hur gick det? Blev det bättre orgasm?
  • Tukt

    Tror det ofta blir fel att prata om bättre orgasm med ett redskap. I alla fall för män.
    För jag har svårt tro att någon som inte attraheras av grejen med sounding, som det kallas, kommer nog inte tycka orgasmen blir bättre. Men om man däremot eggats av tanken, så är det nog en påtaglig chans att det också blir skönt. 

  • Anonym (Sound)

    Min sambo brukar lattja med min kuk och en metallstav ibland när vi har olika bdsm-sessioner. Fastbunden i sängen med ögonbindel, kan det vara väldigt upphetsande och skönt när hon sakta för in en lång stav i urinröret, samtidigt som hon knullar med strapondildon eller fistar mig. 
    Men inte nåt för alla!

  • Anonym (Leksaksmannen)
    parnordqvist skrev 2022-05-21 19:40:10 följande:
    Hur gick det? Blev det bättre orgasm?
    Instämmer med Tukt. Handlar inte bara om framkalla el bättre orgasm. Det är mest som lek före, ny känsla
    .men visst får man orgasm.
    Men var jäkligt noga med att bakterietvätta leksaker som ska in i snorren.
Svar på tråden Ny trend ger bättre manlig orgasm?