• Anonym (Anna)

    Försöker få barn

    Hej! Jag är 34 år och har precis tagit ut pstaven(ca 1 vecka sedan). Idag fick jag bruna flytningar, men ingen mens, när på ett ungefär kommer mens/ägglossning tillbaka? Har googlat och läste då skräckhistorier om att det kunde ta flera år till ett plus(vi försöker få barn). Därav frågar jag er.

    Undrar också varför jag fått bruna flytningar en vecka efter uttag, om någon har upplevt liknande så berätta gärna,

    Tack på förhand Anna

  • Svar på tråden Försöker få barn
  • Anonym (*)
    Anonym (Anna) skrev 2021-04-18 18:12:45 följande:

    Hej! Jag är 34 år och har precis tagit ut pstaven(ca 1 vecka sedan). Idag fick jag bruna flytningar, men ingen mens, när på ett ungefär kommer mens/ägglossning tillbaka? Har googlat och läste då skräckhistorier om att det kunde ta flera år till ett plus(vi försöker få barn). Därav frågar jag er.

    Undrar också varför jag fått bruna flytningar en vecka efter uttag, om någon har upplevt liknande så berätta gärna,

    Tack på förhand Anna


    Hur långt är ett snöre?

    Ingen kan veta vad som gäller för dig. Någon kommer svara att det bara tog några veckor, för andra har det tagit flera år. Allt där emellan finns också. 
  • Anonym (Anna)
    Anonym (*) skrev 2021-04-18 19:32:19 följande:

    Hur långt är ett snöre?

    Ingen kan veta vad som gäller för dig. Någon kommer svara att det bara tog några veckor, för andra har det tagit flera år. Allt där emellan finns också. 


    Hej! Är fullkomligt medveten om det, därav frågade jag om vad andra har upplevt efter uttag.
  • Anonym (*)
    Anonym (Anna) skrev 2021-04-18 19:41:42 följande:
    Hej! Är fullkomligt medveten om det, därav frågade jag om vad andra har upplevt efter uttag.
    Vad ska du med den infon till, du vet ju redan att det varierar från kvinna till kvinna...
  • Anonym (Skytten)

    Tråkiga svar du fått. Min mens kom tillbaka efter några veckor, minns inte exakt men 3-4 kanske! Hoppas du får tillbaka din snabbt också. :)

  • Anonym (Bitter much?)
    Anonym (*) skrev 2021-04-18 19:44:22 följande:

    Vad ska du med den infon till, du vet ju redan att det varierar från kvinna till kvinna...


    Men varför så otrevlig? Strunta i att svara om du inte har något vettigt att komma med, det är ingen som tvingar dig att svara liksom.
  • Anonym (Bitter much?)

    Mitt råd är att rådfråga en gynekolog och inte läsa och googla för mycket för oftast läser man det värsta. Hoppas du får tillbaka den snabbt.

Svar på tråden Försöker få barn