• Anonym (Jadu)

    Det ultimata hade varit ett förhållande med flera män

    Ett förhållande med tre män, då kanske man faktiskt blir nöjd sexuellt. Dessutom skulle det generera mer tävling om mig, och bekräftelse för mig. Jag undrar hur man går tillväga för detta, för att hitta män som kan tänka dig att dela på en tjej? Någon som vet?

  • Svar på tråden Det ultimata hade varit ett förhållande med flera män
  • Anonym (Östlund)

    Det krävs väl att ni lever i ett polyamoröst förhållande och då behöver du hitta såna män. Alternativt hittar tre kk:s som är okej med att dom delar på dig. Jag har haft två kk samtidigt och det var dock väldigt jobbigt. Det blev schemalagd kärlek och sex och det tappade spänningen fort.

  • Targaryen

    Det är svårt att hitta allt hos en människa. Jag är egentligen förvånad att fler inte tänker som du.

    Jag tror inte alls att det vore omöjligt att hitta flera män att ha en relation med samtidigt. Däremot har jag svårt att tro att de över tiden skulle vilja ha en konstant tävling om dig. Män vill också bli bekräftade och känna sig schysst behandlade.

    Kolla upp hur polyamorösa gör det. Rekommenderar boken The Ethical Slut.


    Targaryen Blonde
  • Anonym (Den andra)
    Anonym (Jadu) skrev 2021-04-18 18:26:40 följande:

    Ett förhållande med tre män, då kanske man faktiskt blir nöjd sexuellt. Dessutom skulle det generera mer tävling om mig, och bekräftelse för mig. Jag undrar hur man går tillväga för detta, för att hitta män som kan tänka dig att dela på en tjej? Någon som vet?


    Är du i ett förhållande nu och blir inte tillfredsställd? Blev jäkligt tänd av att läsa din tråd. Skulle gärna vilja leva så och kanske inte nödvändigtvis behöva bo tillsammans. Knyt fast karln (om du nu har någon) så kommer jag över och han får se på när jag tillfredsställer dig till du ligger som en våt urvriden trasa och darrar.....

    Ja nu spårade jag ur lite men typ så
  • Tecum
    Anonym (Jadu) skrev 2021-04-18 18:26:40 följande:
    Ett förhållande med tre män, då kanske man faktiskt blir nöjd sexuellt. Dessutom skulle det generera mer tävling om mig, och bekräftelse för mig. Jag undrar hur man går tillväga för detta, för att hitta män som kan tänka dig att dela på en tjej? Någon som vet?
    Spännande, hur har du tänkt att lösa det rent praktiskt? En om dagen i ett rullande schema? Den som är upptagen på sin dag får stå över till nästa gång.

    Det är nog inte omöjligt att få det så, tre kk:s är allt som behövs. Sen beror det på din ålder, är du och männen 50+ är det lättare, barnbiten är avklarad och man är inte lika osäker och svartsjuk. Tänk filmen Den tatuerade änkan, där gick det bra...
  • Anonym (Ställer upp)

    Vad sägs om en gang Bang med 3 killar samtidigt Det finns ju 3 hål att fylla

  • Anonym (Madame Z)

    Jag har precis samma tanke. Min dröm vore att hitta två bisexuella män som också har en relation med varandra. Jag har fastnat för att jag tycker den dynamiken vore den optimala. För mig skulle det kännas mindre kvävande och samtidigt roligt med alla variationsmöjligheterna. Extra allt liksom. Skulle vara intressant att höra om några här lever så? Och i så fall var/hur ni träffades?

  • Anonym (Mizz_b)

    Eller så skaffar du dig 3 kk killar utan att berätta för dem ;). Det finns en serie där en tjej lever ett sådant liv, minns inte vad den heter.

  • Anonym (Man)
    Anonym (Jadu) skrev 2021-04-18 18:26:40 följande:

    Ett förhållande med tre män, då kanske man faktiskt blir nöjd sexuellt. Dessutom skulle det generera mer tävling om mig, och bekräftelse för mig. Jag undrar hur man går tillväga för detta, för att hitta män som kan tänka dig att dela på en tjej? Någon som vet?


    Nja jag skulle inte kunna ha ett förhållande med tre andra män och en kvinna. Dock skulle jag kunna tänka mig att knulla någon som även ligger med andra. Vill hon ligga med mig även om hon har andra så uppskattar hon mig i sängen i vart fall och om jag fortsätter knulla henne så tycker uppenbarligen jag att hon är ett bra ligg med! Så jag behöver inte vara exklusiv med en KK men i ett förhållande vill jag att det ska vara två men att man kan ta in extra resurser när eller om det behövs. Trekant parbyte mm
  • Anonym (Nä)
    Anonym (Mizz_b) skrev 2021-04-19 22:33:02 följande:

    Eller så skaffar du dig 3 kk killar utan att berätta för dem ;). Det finns en serie där en tjej lever ett sådant liv, minns inte vad den heter.


    Nä finns det en sådan serie tjejer är inte intresserade av sådana förhållanden 
  • Anonym (K)
    Anonym (Jadu) skrev 2021-04-18 18:26:40 följande:

    Ett förhållande med tre män, då kanske man faktiskt blir nöjd sexuellt. Dessutom skulle det generera mer tävling om mig, och bekräftelse för mig. Jag undrar hur man går tillväga för detta, för att hitta män som kan tänka dig att dela på en tjej? Någon som vet?


    Eh nej? Det ultimata är väl att skaffa flera kk! Förutom att ens orka med flera karlar på ett känslomässigt plan så blir det ett h-vete att ljuga för dem allihop.

    När jag var yngre var jag helt utsvulten sexuellt efter en längre relation. Jag skaffade mig fyra kk och det var ganska lagom. Dessutom hade jag en del ons utöver det.
Svar på tråden Det ultimata hade varit ett förhållande med flera män