• Anonym (Gjort bort mig.)
    Sun 18 Apr 2021 22:59
    1641 visningar
    29 svar
    +1
    29
    1641

    Att snabbt raka ben och kön? Går det?

    För att undvika att det här återupprepar sig. Om man är lite lat med att sköta rakning av ben, rumpa och kön och är alldeles lurvig/luden vanligtvis men så har man träffat en väldigt trevlig snubbe och så...shit! om jag tar av mig får han se det där.

    Snabbt in på toaletten, sno en rakhyvel ur hans badrumsskåp... rakkräm rakkräm? Vad har han ingen rakkräm? Duschkräm? blaska vatten och tvål sedan snabbt raka? ?.och så går det som det går, badrummet ser ut som ett slakthus, paniken stiger några av snitten vill inte sluta blöda, man har på något vänster lyckats skära sig i blygdläppen minst 3 cm från närmsta hår och förmodligen i stjärten också.

    Han ropar utanför om allt är ok, jadå säger man så lugnt man kan men det är tvål och blod lite varstans och det är inte särskilt välrakat ändå. Man har i panik torkat med en handduk, den var vit så nu är det blod på hans handdukar med.

    Till slut måste man öppna och berätta vad som hänt. Att man inte försökt ta livet av sig utan bara rakat sig. Bli omplåstrad...och man har i paniken blött ner sina kläder med vatten så man får låna nya byxor som är alldeles för stora. Egna byxor i en påse och sedan säger han att det börjar bli sent och fejkgäspar. Så får man gå hem och antagligen kommer han aldrig höra av sig igen :(

    Hur gör man för att undvika detta? Finns det något snabbt och säkert sätt att vid stress få bort kroppshåret på?

  • Svar på tråden Att snabbt raka ben och kön? Går det?
  • Anonym (Gjort bort mig.) Trådstartaren
    Sun 18 Apr 2021 23:32
    #1

    Ingen som vet? :(

  • Sun 18 Apr 2021 23:58
    #2

    1. Man slutar vara lat.
    2. Har stearinljus i handväskan och insisterar på en "mysig" kväll med mörkläggning innan du klär av dig.
    3. Man slutar bry sig.
    4. Har man aldrig brytt sig om dessa triviala saker alls, har man helt sluppit dessa I-landsproblem till att börja med.

  • Anonym (varje­dagsra­kning)
    Mon 19 Apr 2021 00:44
    #3
    Tow2Mater skrev 2021-04-18 23:58:58 följande:

    1. Man slutar vara lat.
    2. Har stearinljus i handväskan och insisterar på en "mysig" kväll med mörkläggning innan du klär av dig.
    3. Man slutar bry sig.
    4. Har man aldrig brytt sig om dessa triviala saker alls, har man helt sluppit dessa I-landsproblem till att börja med.


    Lätt för en man att säga!!!
  • Mon 19 Apr 2021 00:56
    #4
    Anonym (varjedagsrakning) skrev 2021-04-19 00:44:26 följande:
    Lätt för en man att säga!!!
    Jag sa inget om mitt kön. Du bara spekulerar. Dessutom tror jag om du frågade på FL att ganska få män skulle anse rakat som viktigt på en kvinna de träffar i det sammanhang du beskriver.
  • Anonym (varje­dagsra­kning)
    Mon 19 Apr 2021 01:06
    #5
    Tow2Mater skrev 2021-04-19 00:56:45 följande:
    Jag sa inget om mitt kön. Du bara spekulerar. Dessutom tror jag om du frågade på FL att ganska få män skulle anse rakat som viktigt på en kvinna de träffar i det sammanhang du beskriver.
    Du har uppenbarligen inte varit på dejtingmarknaden och dejtat nya män, yngre sådana under 30?

    Det är otroligt viktigt för många män med rakade och lena tjejer. Jag antar att du är man eftersom jag läst flertalet kommentarer från dig där iallafall varit man.
  • Mon 19 Apr 2021 01:12
    #6
    Anonym (varjedagsrakning) skrev 2021-04-19 01:06:32 följande:
    Du har uppenbarligen inte varit på dejtingmarknaden och dejtat nya män, yngre sådana under 30?

    Det är otroligt viktigt för många män med rakade och lena tjejer. Jag antar att du är man eftersom jag läst flertalet kommentarer från dig där iallafall varit man.
    Igen du bara spekulerar.

    Tycker du ska höja ribban lite för vilka män du börjar träffa.
  • Mon 19 Apr 2021 05:41
    #7

    Nu är jag iof kvinna men att utan tillåtelse rota igenom en dates badrumsskåp, använda personens privata rakhyvel för att raka kön och rumpa samt torka av blod på handdukar är ett extremt gränslöst och vidrigt beteende som inte är okej. Jag hade inte velat träffat personen igen då personen inte verkar ha några personliga gränser.

  • Mon 19 Apr 2021 06:58
    #8

    Låter ju som rena rama kaoset. Gör en checklista på vad som skall göras innan varje dejt så kanske du slipper denna mardröm. Lycka till, hoppas det går bra för dig framöver.

  • Anonym (Gjort bort mig.) Trådstartaren
    Mon 19 Apr 2021 07:10
    #9
    PinkSugar skrev 2021-04-19 05:41:56 följande:

    Nu är jag iof kvinna men att utan tillåtelse rota igenom en dates badrumsskåp, använda personens privata rakhyvel för att raka kön och rumpa samt torka av blod på handdukar är ett extremt gränslöst och vidrigt beteende som inte är okej. Jag hade inte velat träffat personen igen då personen inte verkar ha några personliga gränser.


    Jo jag vet att det är gränslöst, men fick panik. Jag visste ju inte i förväg att han skulle vara så gullig och bjuda med mig hem.
    Bingen skrev 2021-04-19 06:58:19 följande:

    Låter ju som rena rama kaoset. Gör en checklista på vad som skall göras innan varje dejt så kanske du slipper denna mardröm. Lycka till, hoppas det går bra för dig framöver.



    Jag dejtar inte så mycket, det här var mer spontant. Jag känner honom litegrann, har pratat ute när vi mötts, joggat ihop några gånger. Nu träffades vi i affären och han frågade om jag ville följa med på fika. Så väldigt spontan dejt. Tack för hoppet!
  • Mon 19 Apr 2021 07:20
    #10
    Anonym (Gjort bort mig.) skrev 2021-04-19 07:10:46 följande:

    Jo jag vet att det är gränslöst, men fick panik. Jag visste ju inte i förväg att han skulle vara så gullig och bjuda med mig hem.Jag dejtar inte så mycket, det här var mer spontant. Jag känner honom litegrann, har pratat ute när vi mötts, joggat ihop några gånger. Nu träffades vi i affären och han frågade om jag ville följa med på fika. Så väldigt spontan dejt. Tack för hoppet!


    Se till o ha en checklista för varje dag då så kanske du slipper sånna spontana överraskningar. Absolut, hoppet är nåt viktigt här livet
Svar på tråden Att snabbt raka ben och kön? Går det?