• Anonym (Förvirrad)

    Hjälp, min kille har varit inne på Qruiser

    Hej vad är qruiser för sida ? Upptäckte att min kille varit inne där och verkar ha pratat med någon där?!!

  • Svar på tråden Hjälp, min kille har varit inne på Qruiser
  • Anonym (Förvirrad)

    Jag sitter och söker och blir helt paff ?! Orkar inte registrera mig det verkade så krångligt.. är det mest gay personer, han vägar svara på frågan vad han gjorde på den sidan. Finns det vanliga tjejer där också ?

  • Anonym (Förvirrad)

    Jag sitter och söker och blir helt paff ?! Orkar inte registrera mig det verkade så krångligt.. är det mest gay personer, han vägar svara på frågan vad han gjorde på den sidan. Finns det vanliga tjejer där också ?

  • Anonym (Friskis)
    Anonym (Förvirrad) skrev 2021-04-19 00:45:33 följande:

    Jag sitter och söker och blir helt paff ?! Orkar inte registrera mig det verkade så krångligt.. är det mest gay personer, han vägar svara på frågan vad han gjorde på den sidan. Finns det vanliga tjejer där också ?


    Den är till för att hitta homo eller bipersoner.

    Antingen vill han ha sex med en kille, eller hitta en tjej som du kan ha sex med.
  • Anonym (Fråga honom)

    Jadu... det du kan hoppas på är att han är hbtq eller hbtq-nyfiken och inne där för att träffa vänner. Annars är han troligtvis otrogen, tyvärr.

    Qruiser har allt från folk som vill skaffa vänner till de som är ute efter tillfälliga ligg eller vill hitta någon att gifta sig med. Det finns även grupper för väldigt många kinks... kanske är det något sådant? Det behöver inte vara så att han är hbtq(-nyfiken) själv utan det finns en hel del straighta män som är ute efter tjejer på Qruiser. Vilket i princip jagat bort alla tjejer därifrån, för de flesta är ju ändå där för att träffa andra hbtq-personer... Samtidigt kan han vara medlem för att han vill utforska sig själv. Det är inget vi i tråden kan veta.

    Du måste helt enkelt fråga honom om du inte vill skapa en användare och luska rätt på hans profil för att se vad han söker.

  • Anonym (Donna)

    Mitt ex blev också ertappad där.

    Jag gjorde en fejksida och kontaktade honom... resten är en historia som jag inte har tid att skriva nu. (Sitter vid frukostbordet och måste iväg om 20 minuter.)

  • Anonym (Förvirrad)
    Anonym (Donna) skrev 2021-04-19 05:09:24 följande:

    Mitt ex blev också ertappad där.

    Jag gjorde en fejksida och kontaktade honom... resten är en historia som jag inte har tid att skriva nu. (Sitter vid frukostbordet och måste iväg om 20 minuter.)


    Kan du skriva när du har tid ? Vore intressant att läsa
  • Anonym (Donna)
    Anonym (Förvirrad) skrev 2021-04-19 07:18:09 följande:

    Kan du skriva när du har tid ? Vore intressant att läsa


    Hade glömt men återkommer inom kort.
  • Anonym (åsk)

    Qruiser och Grindr är dom två stora bög siterna.

  • Anonym (Förvirrad)

    Han sa att det fanns ?vanliga tjejer? där men har svårt att tro det. Även om det finns så känns de som det är väldigt få just för att det är en sådan sida. Och de ?vanliga? tjejerna måste väl ändå vara bi eller något åt det hållet ?

  • Anonym (Förvirrad)

    Han sa att det fanns ?vanliga tjejer? där men har svårt att tro det. Även om det finns så känns de som det är väldigt få just för att det är en sådan sida. Och de ?vanliga? tjejerna måste väl ändå vara bi eller något åt det hållet ?

  • Anonym (E)

    Att han blivit påkommen att vara inne på sån sida och inte ens kan säga vad han gjorde där inne, så är han absolut inte pålitlig och högst troligt otrogen eller påväg att vara! Dumpa honom. 

  • Anonym (Förvirrad)

    Jag vet , det är inte pålitligt alls.

  • Friger

    Man ska alltid fråga innan man gör något. Det kan ju finnas en rimlig förklaring.

    Såg en dokumentär om en kille som "jobbade" som bedragare som lurade äldre homosexuella äldre män. Han kanske bara jobbar?

    Eller så vill han jävlas med någon kompis.

    Men...

    Det ligger ju i farans riktning att din kille är homosexuell. Eller åtminstone bisexuell.

  • Anonym (Fråga honom)
    Anonym (Förvirrad) skrev 2021-04-20 14:43:13 följande:

    Han sa att det fanns ?vanliga tjejer? där men har svårt att tro det. Även om det finns så känns de som det är väldigt få just för att det är en sådan sida. Och de ?vanliga? tjejerna måste väl ändå vara bi eller något åt det hållet ?


    Över 90% är killar/trans och av de max 10% som är cistjejer undber de flesta sig kontakt från straighta män då de är där för att träffa kvinnor. Jag har själv varit utsatt för manliga, straighta svin på qruiser som skickade sexuella grejer trots att jag inte hade bild, var minderårig, skrev att jag var lesbisk och enbart var ute efter att träffa vänner... De skulle ?omvända? mig... Det troligaste är att han är antingen hbtq eller ett svin. En straight kille som letar efter en ?vanlig? tjej lär få bättre napp på andra sidor.

    Hoppas förresten att ni har ett öppet förhållande för annars är det ju inte ett dugg bättre att han raggar på andra tjejer.
Svar på tråden Hjälp, min kille har varit inne på Qruiser