• Anonym (Nyfiken)

    Sex på nakenstränder

    Hej, jag har hört att de är mycket sex på nakenstränder men har själv aldrig sett eller ens varit i närheten av en sån här strand. vilka (homo/ hetero) har sex, hur går de till, var (i skogen, på stranden?) och på vilka stränder i Sverige.


    Berätta era erfarenheter om detta, vad ni än hört, sett eller ksk tom upplevt. :)

  • Svar på tråden Sex på nakenstränder
  • Anonym (Vivi)
    Anonym (oerfaren) skrev 2021-04-27 16:38:00 följande:

    Har inte varit det historiskt, men vissa saker har hänt, som har gjort mig nyfiken och jag vill utmana mig själv lite mer.


    Blir ju väldigt nyfiken på vad som har hänt så att du doppar tån!
  • Bingen
    Anonym (oerfaren) skrev 2021-04-27 16:38:00 följande:

    Har inte varit det historiskt, men vissa saker har hänt, som har gjort mig nyfiken och jag vill utmana mig själv lite mer.


    Oj, wow! Nu blir jag riktigt nyfiken. Vill o vågar du berätta?
  • Anonym (oerfaren)
    Anonym (Vivi) skrev 2021-04-27 16:45:09 följande:
    Blir ju väldigt nyfiken på vad som har hänt så att du doppar tån!
    Jag har inte doppat någon tå ännu, dock...
    Det som har hänt är att jag har förstått att min man går igång på att jag exponerar mig. Vi har pratat mycket om detta på senare tid, och fantiserat. Jag förstår hur han tänker, och jag har därmed ändrat lite av mitt mind-set. Jag känner att det faktiskt kan vara något som jag skulle må bra av. Sedan får man se vart det leder.
  • Anonym (Vivi)
    Anonym (oerfaren) skrev 2021-04-27 17:11:15 följande:

    Jag har inte doppat någon tå ännu, dock...

    Det som har hänt är att jag har förstått att min man går igång på att jag exponerar mig. Vi har pratat mycket om detta på senare tid, och fantiserat. Jag förstår hur han tänker, och jag har därmed ändrat lite av mitt mind-set. Jag känner att det faktiskt kan vara något som jag skulle må bra av. Sedan får man se vart det leder.


    Skönt mindset och bra feeling mellan er, att önska och kunna få!

    Kanske kan vi kolla in er någongång i sommar - bor i Majorna och är på Amundön då och då! Och naket är skönast!!

    Får vi bara sol så blir detta bra för er!
  • Anonym (Ds)
    Anonym (oerfaren) skrev 2021-04-27 10:53:26 följande:

    Spännande! Vad är det för typ av personer som besöker detta nakenbadet?


    Där finns alla typer och åldrar, och stället är ganska stort så vill man vara ifred finns det gott om plats, vill man "visa upp sig" så ligger man nära klippan vid havet, där de flesta brukar ligga.
  • Anonym (Vet inte om detta räknas?)

    Vet inte om detta räknas eftersom det inte var ett nakenbad och personen hade sex med sig själv men ändå.

    Utanför en swimmingpool (badhus med utomhuspool öppen på somrarna) stod det ofta en herre och tittade mellan springorna i det höga trästaketet som skulle ge skydd från insyn (en del av hålen/springorna hade mannen gjort själv tror jag)

    Han brukade stå där och spana på brudar och runka. Jag förstod inte riktigt allvaret med detta då (jag var väl 10-12) och såg honom flera gånger flera somrar) så jag gick bara förbi. Nån gång tilltalade han mig, lite neutralt på nåt sätt "Det är många söta flickor och pojkar här idag" som han pratade om vädret. Tror jag var några år för ung för att han skulle tycka jag var intressant för han hade tydligen antastat lite äldre barn av bägge kön.

  • Anonym (XXX)

    Jag och min flickvän har sett på och onanerat när andra haft se på Böda Sand och det var spännande.

    Mellan Strand sägs annars vara där det händer.

  • Anonym (Ds)
    Anonym (XXX) skrev 2021-04-27 18:13:53 följande:

    Jag och min flickvän har sett på och onanerat när andra haft se på Böda Sand och det var spännande.

    Mellan Strand sägs annars vara där det händer.


    Nakenbad på Böda? Har aldrig varit där, men visste inte att det finns ett nakenbad där!?
  • Jonnynilsson
    Anonym (Ds) skrev 2021-04-27 18:54:21 följande:
    Nakenbad på Böda? Har aldrig varit där, men visste inte att det finns ett nakenbad där!?
    Norr om Böda Sand finns Lyckesand. Där badas det naket. Inte på Böda Sand.

    Antingen kör du direkt till Lyckesand och parkerar där. Men det är en liten och trång parkering så det är inte alltid det finns plats. Eller så kör du till Böda Sand och parkerar där (avgift). Och går norr ut längs stranden tills du kommer till en stor sten i vattenbrynet. Efter stenen och norr ut kan du kasta av dig kläderna.

    Vi har varit där på dagsutflykt några gånger när vi varit på Öland.
  • Anonym (oerfaren)
    Anonym (Vivi) skrev 2021-04-27 17:29:36 följande:
    Skönt mindset och bra feeling mellan er, att önska och kunna få!

    Kanske kan vi kolla in er någongång i sommar - bor i Majorna och är på Amundön då och då! Och naket är skönast!!

    Får vi bara sol så blir detta bra för er!
    Tack för uppmuntran! Vad är dina egna drivkrafter/skäl för nakenbad? Gillar du och din partner att du exponerar dig för andra, eller är det mer naruristkänslan att vara naken?
  • Jonnynilsson
    Anonym (oerfaren) skrev 2021-04-28 07:33:42 följande:
    Tack för uppmuntran! Vad är dina egna drivkrafter/skäl för nakenbad? Gillar du och din partner att du exponerar dig för andra, eller är det mer naruristkänslan att vara naken?
    Nu vände du dig inte till mig men jag kan svara från vår horisont.

    Här hemma i Sverige är det enbart känslan att slippa våta badkläder. Kunna gå i och bada och sedan ligga och sola utan risk för blåskatarr. Visst kändes det lite konstigt i början men man vänjer sig snabbt att vara naken bland likasinnade.

    Däremot har vi varit på stränder utomlands där ohämmad sex är själva grejen. Och vi har faktiskt knullat bredvid ett annat par som också knullade på stranden.

    Men längre än så har vi inte gått även om vi fått inviter från andra par. 
  • Anonym (Ds)
    Jonnynilsson skrev 2021-04-28 06:53:29 följande:

    Norr om Böda Sand finns Lyckesand. Där badas det naket. Inte på Böda Sand.

    Antingen kör du direkt till Lyckesand och parkerar där. Men det är en liten och trång parkering så det är inte alltid det finns plats. Eller så kör du till Böda Sand och parkerar där (avgift). Och går norr ut längs stranden tills du kommer till en stor sten i vattenbrynet. Efter stenen och norr ut kan du kasta av dig kläderna.

    Vi har varit där på dagsutflykt några gånger när vi varit på Öland.


    Tack för infon, kanske får bli ett besök där i sommar då.
Svar på tråden Sex på nakenstränder