• Anonym (x)

    Vaginalt efter analsex

    Ja, jag vet - man SKA inte ha vaginalt sex efter analsex - men om man tvättar sig jättenoga mellan? Ska man ändå vänta eller så?
    Hur illa är det och är det någon som vet symptomen för att man fått bakterier "fel"? (och hur lång tid det tar?) 

  • Svar på tråden Vaginalt efter analsex
  • Aliona

    Kan du inte bara ha kondom när du kör analt då? Så är det ju bara att dra av den och fortsätta vaginalt sen.

  • Anonym (x)
    Aliona skrev 2021-04-19 20:32:43 följande:

    Kan du inte bara ha kondom när du kör analt då? Så är det ju bara att dra av den och fortsätta sen.


    Problemet är att det redan är gjort... han tvättade sig ordentligt mellan men jag har ont i magen, kanske bara inbillning... 
  • Anonym (Glid)

    Det är bara att köra.. knullar analt 2-3 ggr i veckan, när hon kommit kör jag i fittan tills jag kommer.. gjort så i många år nu.

  • Aliona
    Anonym (x) skrev 2021-04-19 20:39:05 följande:

    Problemet är att det redan är gjort... han tvättade sig ordentligt mellan men jag har ont i magen, kanske bara inbillning... 


    Aha, ok, jag trodde att det var mer generell fråga. Jag skulle inte ha oroat mig om det råkat hända en gång och han dessutom hade tvättat sig noga! Man får ju alltid lite ändtarmsbakterier i slidan när man är på toaletten eller så, kroppen tar hand om det. Det blir problem om det är för mycket bara. Skulle gissa att du först och främst får illaluktande flytningar. Har du det? Annars är ditt ont i magen nog mest oro!
  • Marshmallowgirl

    Sök på symptom på urinvägsinfektion och jämför med det du känner. För det är just urinvägsinfektion man kan få av det.

    Men jag skulle tro att det inte är det du känner. Kanske snarare så att din oro gett dig magont?

    Jag har kört växelvis många ggr utan problem.

    Det är bra att kissa efter sex hursomhelst. För då rensar man bort ev bakterier.

  • Anonym (Busig)

    Vi avslutar sällan bak, min man man tycker fittan är skönare, så vi har det en liten stund i rumpan, tills jag kommit, eftersom jag tycker om det och han tycker det är rätt upphetsande ändå. Sen tvättar vi noga med tvål och vatten och avslutar i fittan. Funkar utmärkt. Men är såklart meckigare än vars vanligt sex.

    Har gjort såhär med alla jag haft analsex med och det har aldrig varit några problem.

Svar på tråden Vaginalt efter analsex