Forum Allmän debatt - Känsliga rummet
Varje medlem är ansvarig för sina inlägg.
  • Vill ha närhet

Tis 20 apr 00:24 Läst 0 gånger Totalt 17 svar
    Anonym (TS)
    Visa endast
    Tis 20 apr 00:24

Är så less på mitt liv. Behöver hitta någon. Vet bara inte var eller hur. Tinder funkar inte. Hur hittar man någon? Man eller kvinna spelar ingen roll. Jag är själv kvinna och har enbart varit med män tidigare, men är öppen för att prova på att vara med en kvinna också. Jag är runt 30 år, söker någon runt min ålder upp till runt 40. Var finner man någon? Tips?

• Tis 20 apr 00:31 #1

Vart i landet bor du?

• Anonym (TS) Trådstartaren
    Visa endast
    Tis 20 apr 00:38 #2

Några mil ifrån Stockholm. Du då?

• Tis 20 apr 05:53 #3

Vad är det med Tinder som inte fungerar  ? 

• Tis 20 apr 11:10 #4
    Anonym (TS) skrev 2021-04-20 00:38:00 följande:

Några mil ifrån Stockholm. Du då?

Aj då, jag bor i Västerbotten
  • Tis 20 apr 11:57 #5

Flyttbar?

Visa endast
    Tis 20 apr 13:47 #6

Har inte hittat någon intressant alls på Tinder. Kanske är för ful...

• Anonym (Pelle­)
    Visa endast
    Tis 20 apr 13:53 #7
    Anonym (TS) skrev 2021-04-20 13:47:11 följande:

Har inte hittat någon intressant alls på Tinder. Kanske är för ful...

Får du inga matchningar?
    Visa endast
    Tis 20 apr 14:09 #8

Nej. ????

• Anonym (Pelle­)
    Visa endast
    Tis 20 apr 14:10 #9
    Anonym (TS) skrev 2021-04-20 14:09:48 följande:

Nej. ????

Hur ofta swipar du höger då ? Eller swipar du höger bara på de allra snyggaste ?
    Visa endast
    Tis 20 apr 14:55 #10

Nej, försöker vara ganska öppen och inte för ytlig. Men upplever Tinder som en ganska ytlig app och vet inte om så många lockas av mig då...

• Anonym (Ziti)
    Visa endast
    Tis 20 apr 15:07 #11

Snälla, Tinder är en knullapp, den använder man för att få ligga. 

• Anonym (Pelle­)
    Visa endast
    Tis 20 apr 15:16 #12
    Anonym (Ziti) skrev 2021-04-20 15:07:31 följande:

Snälla, Tinder är en knullapp, den använder man för att få ligga. 

Nej, det är det inte alls. De flesta är seriösa.
  • Tis 20 apr 15:59 #13
    Anonym (TS) skrev 2021-04-20 00:24:04 följande:

Är så less på mitt liv. Behöver hitta någon. Vet bara inte var eller hur. Tinder funkar inte. Hur hittar man någon? Man eller kvinna spelar ingen roll. Jag är själv kvinna och har enbart varit med män tidigare, men är öppen för att prova på att vara med en kvinna också. Jag är runt 30 år, söker någon runt min ålder upp till runt 40. Var finner man någon? Tips?

Vad är du less på, vad saknar du?
  • Tis 20 apr 17:09 #14

Skaffa katt om Du inte redan har en, det är ändå roligare (tycker kvinnor) att gosa med katter än med en krävande man!

www.agria.se/katt/artiklar/om-katt/kvinnor-gosar-hellre-med-katten--an-med-partnern/

Behöver Du även höra att Du är vacker (i bekräftelsesyfte)? Så ska Du lyssna på musik i stil med "Britney Spears - Beautiful [Drop dead]". En man kan ändå inte bekräfta Dig sådär pass mycket (säga att Du är vacker), sådär många gånger i rad. :)

• Fre 23 apr 22:46 #15

Jag håller med dig. Oerhört svårt att träffa någon man kan lita på . Kroglivet passar absolut inte mig. Dricker inte. Jag känner att människor inte är äkta längre. Vilket försvårar

• Anonym (Dito)
    Visa endast
    Fre 23 apr 23:01 #16

Jag har också en konstig instabil fas i min dejting. Har nyss passerat 45 och plötsligt hittar jag inga intressanta män längre. Sitter och tittar på dem, men känner ingen lust att prata eller ligfa. Vill bara ha någon som sover bredvid mig, så jag bygger en vall av kuddar i sängen och gråter en skvätt.

Du är inte ensam. Alla är ensamma.

• Anonym (Piss)
    Visa endast
    Fre 23 apr 23:14 #17

Har också provat tinder, men det krävs en massa chattande för och hitta någon som verkar intressant. Sen när man väl träffas så saknas attraktion 1/10 gånger. Och de få gånger man finner någon intressant och attraktiv så ligger dom med en efter nägra trevliga dejter, sen tappar dom snabbt intresset. Enormt tröttsamt.

Gett upp hoppet om att finns någon

Logga in
Bli medlem
Svara i tråden...

Innehåll