• Anonym (ts)

    Vad köpa till mig och mannen?

    Vi ska beställa nåt hemligt till varandra, en sak var från vuxen.se . Nytt förhållande och jag är rätt blyg. Det enda vi har köpt tidigare är massageolja, glidmedel. Ska jag köpa det? Nåt annat? Hjälp...

  • Svar på tråden Vad köpa till mig och mannen?
  • Anonym (Ks)
    Anonym (ts) skrev 2021-04-20 20:56:16 följande:

    Brådskande...


    Är tanken att du ska köpa nåt till din man, som ni båda får glädje av, eller för hans ensamma stunder?
  • Anonym (ts)
    Anonym (Ks) skrev 2021-04-20 21:05:21 följande:

    Är tanken att du ska köpa nåt till din man, som ni båda får glädje av, eller för hans ensamma stunder?


    Till oss båda som vi ska ha på hotell på fredag.
  • Anonym (Ks)
    Anonym (ts) skrev 2021-04-20 21:13:41 följande:

    Till oss båda som vi ska ha på hotell på fredag.


    Beror såklart på hur väl ni känner varandra och hur avancerade ni är i sexet, men köp en strapondildo så kan ni testa lite ombytta roller. Min man gillar det skarpt och det är en härlig känsla att vara den som styr och kontrollerar.
  • Anonym (Vivi)

    En bra (läs recensioner och kolla filmklipp) Magic Wand

    helst en stark, så tyst som möjligt, med sladd.

    Skön för er båda

  • Anonym (ts)
    Anonym (Ks) skrev 2021-04-20 21:20:24 följande:

    Beror såklart på hur väl ni känner varandra och hur avancerade ni är i sexet, men köp en strapondildo så kan ni testa lite ombytta roller. Min man gillar det skarpt och det är en härlig känsla att vara den som styr och kontrollerar.


    Tack men nej, det är verkligen inget för mig.
  • Anonym (ts)
    Anonym (Ks) skrev 2021-04-20 21:20:24 följande:

    Beror såklart på hur väl ni känner varandra och hur avancerade ni är i sexet, men köp en strapondildo så kan ni testa lite ombytta roller. Min man gillar det skarpt och det är en härlig känsla att vara den som styr och kontrollerar.


    Tack men nej, det är verkligen inget för mig.
  • Anonym (ts)
    Anonym (Vivi) skrev 2021-04-20 21:20:56 följande:

    En bra (läs recensioner och kolla filmklipp) Magic Wand

    helst en stark, så tyst som möjligt, med sladd.

    Skön för er båda


    Är inte massage apparater mest för kvinnan, mig? Känns lite ego i så fall.
  • Anonym (Vivi)
    Anonym (ts) skrev 2021-04-20 21:31:27 följande:

    Är inte massage apparater mest för kvinnan, mig? Känns lite ego i så fall.


    Magic Wand var från början tänkt för kroppsmassage av tex stela axlar, nacke etc för både män och kvinnor.

    Den blev ju snabbt en sexleksaksfavorit eftersom den är stark.

    Funkar för både mig och maken, han kommer skönt genom att bara trycka wandens topp strax under ollonet och köra wanden på lågt varvtal. Han gillar också att surra med den i perineum, mellan pungen och rumpan.

    Återigen - kolla klipp på både male masturbation Magic wand och female masturbation Magic Wand, så ser du att både kvinnor och män njuter gott. (Ni kan ju utforska den på varandra!)

    Rekommenderas varmt!
  • Anonym (Gjkj)

    Gissar på att du är lite vanilj. Köp ett par handklovar och en ögonbindel. Klä dig riktigt sexigt, gör en liten stripshow där du avslutar med att säga att nu är det du som har kontrollen och han ska lita på dig och bara luta sig tillbaka. Och så kysser du långsamt hela hans kroppp. Reta och triggas till du slutligen kommer till hans kön. Då kör du lite avrunkning och bröstknull med glidmedel för att sen åter kyssa hans kropp och sen gå ner och avsluta med en riktigt ordentlig avsugning som du tar dig tid till att göra ordentligt och bra.

Svar på tråden Vad köpa till mig och mannen?