Inlägg från: mari123 |Visa alla inlägg
  • mari123

Jag ställde in bröllopet

Bara du själv vet om det var "rätt"! Jag skulle INTE avblåst bröllopet för en sådan sak. Det är ju inte så att det här paret ska bo hos er och kanske har killen lugnat sig nu när han har tjej? 

• mari123
    Anonym (Sanna) skrev 2021-04-25 21:25:36 följande:
    Han grät. Har väl inte riktigt accepterat läget känns det som. Ringer varje dag och är ångerfull och frågar vad han kan göra. Senaste erbjudandet var att åka till vännen och slå honom på käften. Moget...
    FAST han är väl värd en smäll på truten? Sätter kanske punkt för vänskapen och du kan få ditt drömbröllop! 
  • mari123
    Anonym (Peter) skrev 2021-04-27 08:02:52 följande:
    Du förstår fortfarande inte varför TS blev upptörd alltså?
    Jodå, MEN jag fattar inte att man ställer in sitt drömbröllop då man T OM bokat en resa för att fira ettårig bröllopsdag  för att ens blivande man har en idiotisk kompis. Men alla är vi olika.
  • mari123
    Gameofthrones skrev 2021-04-27 08:23:41 följande:

Jag tror att det där var ett skådespel från din man och kompisen. Dem gjorde det för att tror jag.

Det du gör alldeles rätt lämna honom tycker jag. Du hittar bättre.

Man vet aldrig om man hittar "bättre"! Finns ingen sådan regel här i världen utan det kan vara bra att hålla i det man har ibland också. Inte kräva att allt ska vara perfekt.
  • mari123
    Anonym (Ja) skrev 2021-04-27 11:12:03 följande:
    För det är ju värt att sälja ut sitt egenvärde och sina värderingar med ett giftermål där man binder sig kontraktsmässigt till en man som inte står upp för en, för en resas skull och för att man redan säkert betalat en massa annat i samband med vigseln.... NEJ mari123, du har inte alls fattat poängen!!
    Nähä. Huvudsaken att du har det då och kan ge rätt råd.
Svar på tråden Jag ställde in bröllopet