• Wed 28 Apr 2021 17:17
    176 visningar
    2 svar
    2
    176

    Kvinnor i förhållande som tänker på att få vara med en kvinna.

    Finns det fler kvinnor i förhållanden som vill vara med en annan kvinna? Har ni tagit upp det med er partner, eller håller ni det för er själva? Har ni bara fantasier om det eller har ni träffat någon på sidan av?

  • Svar på tråden Kvinnor i förhållande som tänker på att få vara med en kvinna.
  • Anonym (Jo)
    Wed 28 Apr 2021 17:36
    #1

    Jag har fantasier men varje gång jag onanerat så tänker jag att nä, det räcker med fantasier, jag skulle ändå inte kunna få en tjej som jag själv tänder på och det skulle oavsett inte bli bra i verkligheten för vet inte om jag skulle vilja va med nån annan. Men ibland känns det jobbigt eftersom min sexualitet inte verkar kompatibel med relation och så har jag helt olika dragning till tjejer och killar. Tänder på tjejers kroppar men inte på mäns så det krävs så mycket mer med killar och är man i en relation så blir det en utmaning. Är ganska ledsen över det bitvis för önskar jag bara var en sån som blev lätt kåt och inte behöver så mycket krusiduller :'(

  • Wed 28 Apr 2021 17:52
    #2

    Brukar fantisera om min kvinnliga kollega när min kille går ner på mig ???? Så himla svårt att få kontakt med kvinnor.

Svar på tråden Kvinnor i förhållande som tänker på att få vara med en kvinna.