• Anonym (Lasses tungtransport)

    Tjej/kvinna vad betyder frasen -Killen får gärna vara lite dominant?

    Eller jag gillar hårda tag?

    Kan tolkas olika. Vad betyder det för just dig?

  • Svar på tråden Tjej/kvinna vad betyder frasen -Killen får gärna vara lite dominant?
  • Anonym (Yum)

    Det betyder lite hårdare tag men inte så det gör ont. Hålla handen runt halsen och trycka till, men så jag fortfarande kan andas men ändå så jag känner vilken makt han har, lite dra i håret, smisk, viska grova och smutsiga saker i örat. Men allt under kontroll. 

  • QueenInTheDark
    Lite dominant låter flummigt.
    Dominant för mig är att motpart tar kontrollen. Om det innebär smisk med handflata, piska, koppel är obestämt 
  • Anonym (Undergiven)
    Anonym (Lasses tungtransport) skrev 2021-04-30 12:33:03 följande:

    Eller jag gillar hårda tag?

    Kan tolkas olika. Vad betyder det för just dig?


    För mig betyder det att jag älskar när min man trycker ner mig öve bordet tex, sliter ner mina byxor och sätter på mig. Att han tar för sig när han vill. Att han munknullar mig, straffar mig, smiskar mig, örfilar mig, väcker mig med en påsättning etc etc
  • Anonym (Lasses tungtransport)
    Anonym (Undergiven) skrev 2021-04-30 22:24:00 följande:

    För mig betyder det att jag älskar när min man trycker ner mig öve bordet tex, sliter ner mina byxor och sätter på mig. Att han tar för sig när han vill. Att han munknullar mig, straffar mig, smiskar mig, örfilar mig, väcker mig med en påsättning etc etc


    Ja det är ju din önskan. Men som kille vet man ju inte riktigt..
  • Anonym (Lasses tungtransport)
    Anonym (Undergiven) skrev 2021-04-30 22:24:00 följande:

    För mig betyder det att jag älskar när min man trycker ner mig öve bordet tex, sliter ner mina byxor och sätter på mig. Att han tar för sig när han vill. Att han munknullar mig, straffar mig, smiskar mig, örfilar mig, väcker mig med en påsättning etc etc


    Ja det är ju din önskan. Men som kille vet man ju inte riktigt..
  • Anonym (Domino)
    Anonym (Lasses tungtransport) skrev 2021-05-06 23:03:33 följande:
    Ja det är ju din önskan. Men som kille vet man ju inte riktigt..
    Normala och sociala killar har lärt sig att läsa tjejers signaler och vet vad hon vill.
    Tjejer vill inte ha tafatta småpojkar, utan män som vågar ta för sig.
  • Anonym (Översätt det till:)

    Är förvisso kvinna men du kan översätta den frasen till: "Jag är en psykopatisk hagga som kommer förstöra ditt liv".

    Du har blivit varnad.

  • Anonym (Undergiven)
    Anonym (Lasses tungtransport) skrev 2021-05-06 23:03:34 följande:

    Ja det är ju din önskan. Men som kille vet man ju inte riktigt..


    Givetvis stämmer man av preferenser och vad som är ok och inte. De flesta klarar dessutom av att läsa av sin partner.
  • Anonym (Undergiven)
    Anonym (Lasses tungtransport) skrev 2021-05-06 23:03:34 följande:

    Ja det är ju din önskan. Men som kille vet man ju inte riktigt..


    Givetvis stämmer man av preferenser och vad som är ok och inte. De flesta klarar dessutom av att läsa av sin partner.
  • Anonym (Undergiven)
    Anonym (Översätt det till:) skrev 2021-05-06 23:08:15 följande:

    Är förvisso kvinna men du kan översätta den frasen till: "Jag är en psykopatisk hagga som kommer förstöra ditt liv".

    Du har blivit varnad.


    Haha, det var det löjligaste hittillls.
  • Anonym (Undergiven)
    Anonym (Översätt det till:) skrev 2021-05-06 23:08:15 följande:

    Är förvisso kvinna men du kan översätta den frasen till: "Jag är en psykopatisk hagga som kommer förstöra ditt liv".

    Du har blivit varnad.


    Haha, det var det löjligaste hittillls.
  • Anonym (Lasses tungtransport)
    Anonym (Översätt det till:) skrev 2021-05-06 23:08:15 följande:

    Är förvisso kvinna men du kan översätta den frasen till: "Jag är en psykopatisk hagga som kommer förstöra ditt liv".

    Du har blivit varnad.


    Ja haha.. Ärligt talat har jag den erfarenheten lite av kvinnor som utger sig för att gilla hårda tag. Ett par knalla fall.
  • Anonym (Översätt det till:)
    Anonym (Lasses tungtransport) skrev 2021-05-07 18:55:16 följande:
    Ja haha.. Ärligt talat har jag den erfarenheten lite av kvinnor som utger sig för att gilla hårda tag. Ett par knalla fall.
    Ja du ser! Samma tjej som säger sådär kommer vänstra om du inte är tillräckligt dominant och anmäla dig om du är för dominant. Du måste vara exakt rätt hela tiden. Håll er borta från tjejer som yttrar den frasen. Ni har blivit varnade (igen).
  • Anonym (Cookie)

    Jag kan absolut säga så till min pojkvän men det betyder inte (som andra skriver) att tjejen ska vara helt och hållet undergiven. Jag älskar när min pojkvän t.ex. trycker upp mig mot väggen, tar ordentliga tag, njuter av hela mig, smiskar lite lätt och så vidare. Men jag blir absolut inte tänd av att känna att mannen i fråga ?äger? hela min kropp och kan göra vad han vill med den...

  • Anonym (Cookie)

    Ska dock tillägga att jag aldrig skulle säga så till ett one night stand, för det är verkligen en tolkningsfråga och saker kan bli SÅ FEL...

Svar på tråden Tjej/kvinna vad betyder frasen -Killen får gärna vara lite dominant?