• Anonym (Anonym 1)

    Att göra allt under sex som kvinna

    Har träffat en kille ett flertal gånger och för varje gång vi ses så blir han mer egoistisk han vill att jag gå ner på honom osv, han pullade mig innan men har slutat helt med det också varför det?

    -Gör allt för honom men får inget tillbaka! Han är helt off efter sex och vill inte prata alls samma sak innan sex!

    Har lovat mig själv att inte träffa honom mer men det är som en drog men för varje gång blir jag besviken...

    Om han har andra att träffa vid sidan om varför kommer han tillbaka till mig?

    Känner mig ledsen har påpekat att han är off osv men han väljer att inte lyssna på mig alls utan glor i sin mobil hela tiden

    Tacksam för hjälp

  • Svar på tråden Att göra allt under sex som kvinna
  • Anonym (Anonym 1)

    Jo jag vet men blir så ledsen så han skiter i hur bra jag är mot honom det enda han är ute är att få njuta själv? Det handlar väl om att ge och ta under sexet och inte bara att en ska njuta

  • Anonym (Anonym 1)
    Sugetpar skrev 2021-05-01 13:04:34 följande:

    Sluta träffa honom. Han är bara ute efter att få sin njutning.


    Citerade dig men glömde svara här!

    Skrev att det du säger stämmer, men blir så ledsen att han inte respekterar mig som person man ska väl båda njuta utav sex-akten och inte bara en person? Så han skiter fullständigt i mig?
  • AnnaZL
    Anonym (Anonym 1) skrev 2021-05-01 13:19:45 följande:

    Jo jag vet men blir så ledsen så han skiter i hur bra jag är mot honom det enda han är ute är att få njuta själv? Det handlar väl om att ge och ta under sexet och inte bara att en ska njuta


    Ja, sex handlar om ömsesidigt utbyte för dig och många andra, men inte för honom. Byt till någon bättre!
  • Sugetpar

    Håller med AnnaZL.

    Min sambo ser alltid till att jag får njuta först. Han älskar att slicka,pulla mig tills jag kommer och sen älskar vi tills vi båda kommer i en stor orgasm.

  • Anonym (Anonym 1)
    AnnaZL skrev 2021-05-01 13:22:21 följande:

    Ja, sex handlar om ömsesidigt utbyte för dig och många andra, men inte för honom. Byt till någon bättre!


    Förstår inte han tänder på mig men vill inte tillfredsställa mig?har han ingen ånger över hans beteende
  • Anonym (Anonym 1)
    Sugetpar skrev 2021-05-01 13:29:47 följande:

    Håller med AnnaZL.

    Min sambo ser alltid till att jag får njuta först. Han älskar att slicka,pulla mig tills jag kommer och sen älskar vi tills vi båda kommer i en stor orgasm.


    Det är precis så det skall vara det handlar om att ge och ta både ska njuta. Undrar varför han ens träffar mig? Visst tänder han på mig men att inte ens bli pullad tillbaka och få njuta känner mig så låg och äcklig typ då jag går ner på honom och gör allt så han ska njuta..
  • Sugetpar

    Jag tror att han inte har någon annan som ställer upp på sex med honom. Han vet att du inte kan säga nej när han vill ha sex med dig för att få sin njutning. Du skulle träffa min sambo;)

  • AnnaZL
    Anonym (Anonym 1) skrev 2021-05-01 13:30:45 följande:
    Förstår inte han tänder på mig men vill inte tillfredsställa mig?har han ingen ånger över hans beteende 

    Ja, det är skitjobbigt att bli behandlad på det viset, förstår att du lider av det. Men det är faktiskt inget du behöver analysera. Han är riktigt, riktigt dålig i sängen och vill inte bli bättre, tvärtom blir han bara sämre. Du vet det nu. Om du inte vill vara med om det igen, låt bli att ha sex med honom. Det finns massor av män som är BRA i sängen och gillar att deras partner njuter.


    Om ni var gifta med barn och detta kom som en plötslig förändring skulle situationen vara annorlunda. Men så är det inte.

  • Mimosa86

    Skit i vad han gör, hur han är eller hur han tänker eller inte tänker.

    Fokusera på DIG. Vad vill DU ha ut av detta? Om denna relation inte ger dig något och gör dig ledsen- älska och värdesätt dig själv och gå. Skit i en man som skiter i dig

Svar på tråden Att göra allt under sex som kvinna