• Anonym (Jag)

    Blev han lurad?

    När jag och min man gifte oss visste han att jag var oskuld och det var viktigt för honom... Men han reagerade på att jag inte fick ont första gången och efter ett tag erkände jag att jag använt leksaker innan. Han blev arg och tycker att jag lurat honom, medan jag inte håller med. Jag har ju inte haft sex med någon annan! Men han tycker att han inte var först ändå.

    Vad säger ni? Blev han lurad?

  • Svar på tråden Blev han lurad?
  • Anonym (***)
    Anonym (Jag) skrev 2021-05-02 17:02:09 följande:

    När jag och min man gifte oss visste han att jag var oskuld och det var viktigt för honom... Men han reagerade på att jag inte fick ont första gången och efter ett tag erkände jag att jag använt leksaker innan. Han blev arg och tycker att jag lurat honom, medan jag inte håller med. Jag har ju inte haft sex med någon annan! Men han tycker att han inte var först ändå.

    Vad säger ni? Blev han lurad?


    Åh, blev han sur för att det var en leksak som hann före till fruns pussy...

    Ja, klarar han inte av det, då är han inte mycket till man. Och självklart blev han inte lurad. Att tillfredsställa sig själv är inte som att ha sex med en människa, dvs man är fortfarande oskuld. 
  • Anonym (Nej)

    Eh, nej. Du har ju inte haft sex innan!! Han får komma över sin skööööra manlighet och skaffa lite cojones ffs! Eller är han orolig att inte duga i jämförelse med din dildo kanske? ;) 

  • Anonym (Nej)

    DU!! Fråga om han någonsin runkat!! Om han gjort det ska han inte säga ett skit, för då är HAN inte heller oskuld, så det så!

  • Anonym (X)

    Är han svagbegåvad överlag?

    Med den logiken, tycker han att du är otrogen när du går till gynekolog?

  • Anonym (Nej)
    Anonym (X) skrev 2021-05-02 17:09:44 följande:

    Är han svagbegåvad överlag?

    Med den logiken, tycker han att du är otrogen när du går till gynekolog?


    Haha den frågan var bra! Skrattande Tyst
  • AnnaZL

    Helt bisarrt att han VILLE att det skulle göra ont på dig!
    TS, känner verkligen för dig, så hemskt jobbigt att gifta sig och få detta slängt i ansiktet efter vad som borde ha varit en intim och positiv upplevelse tillsammans, med någon som borde älska en.


      Det är faktiskt vanligast att det inte gör ont vid första samlaget om hon är tillräckligt upphetsad, han borde läsa på om kvinnlig biologi (inga religiösa skrifter eller från förra millenniet).


    Skulle du , som en annan skrivit, inte heller fått gå till gynekolog eller använt tampong eller menskopp?


    Håller med om tidigare inlägg att han inte kan säga något om han själv onanerat innan. Att 

  • Miss Skywalker

    Det är du som blivit lurad. Så lurad att du inte ens ifrågasätter varför du ska vara oskuld när han inte är det. Att det här är Sverige 2020 gör mig gråtfärdig..

  • Anonym (Em)

    Jag blir så ledsen och förfärad varje gång jag läser något sånt här. Dessa värderingar är helt för jävliga och hör inte hemma här 2021.

    Se till att inte föra dessa värderingar vidare till era eventuella avkommor.

    Om din man anser att du inte är oskuld för att du använt dildo och att han anser att du borde ha ont av sex är han ju riktigt störd i huvudet. Nej, han har inte blivit lurad.

  • Anonym (eh va)

    Varför vill du vara ihop med någon som är psykiskt störd TS?

    Dumpa honom och träffa en fin kille istället

Svar på tråden Blev han lurad?