• Anonym (En frågan­de man.)
    Tue 4 May 2021 20:31
    64 visningar
    8 svar
    8
    64

    Kvällsgodis. Vad menade hon?

    Hej på er! 

    Efter dagens träningspass svängde jag förbi en kontorsaffär för att hämta ut ett paket strax innan stängning. Kvinnan i kassan hämtar mitt paket bakom disken och jag slänger även upp ett paket munskydd på disken. Blippat och klart, sedan säger hon: "och kvällsgodiset är fixat eller?". Jag undrar nu vad hon menade med det? Vad är era tankar kring detta? Hon var i runda slängar i 40-50 årsåldern. Själv är jag nyligen fyllda 30 och man.  

  • Svar på tråden Kvällsgodis. Vad menade hon?
  • Anonym (H)
    Tue 4 May 2021 20:38
    #1

    Fanns det kanske helt enkelt godis i närheten av kassan..

  • Tue 4 May 2021 20:55
    #2

    Hon undrade om du inte skulle köpa nåt godis till kvällen.

  • Anonym
    Tue 4 May 2021 21:06
    #3

    Hon ville sälja av sitt godis som hade i affären.

  • Tue 4 May 2021 21:06
    #4

    Dom hade ett stort lager av lakrisbåtar som de fått order om att försöka sälja till alla kunder. 

  • Anonym (...)
    Tue 4 May 2021 21:11
    #5

    Pinsamt, du tror hon syftade på sex.

  • Anonym (Bobvi­ous)
    Tue 4 May 2021 22:19
    #6
    Anonym (En frågande man.) skrev 2021-05-04 20:31:36 följande:

    Hej på er! 

    Efter dagens träningspass svängde jag förbi en kontorsaffär för att hämta ut ett paket strax innan stängning. Kvinnan i kassan hämtar mitt paket bakom disken och jag slänger även upp ett paket munskydd på disken. Blippat och klart, sedan säger hon: "och kvällsgodiset är fixat eller?". Jag undrar nu vad hon menade med det? Vad är era tankar kring detta? Hon var i runda slängar i 40-50 årsåldern. Själv är jag nyligen fyllda 30 och man.  


    Jadu ts... Det känns inte som några tveksamheter här direkt. Hon undrar om du har ordnat med godis inför kvällen, och underförstått att det annars finns att köpa där. Vad trodde du egentligen att man kunde missuppfatta...?
  • Tue 4 May 2021 22:23
    #7

    Hon ville ha sex.

    Haha, nej desäljer ju godis i kontorsaffärer.

  • Anonym (!)
    Tue 4 May 2021 22:34
    #8
    Anonym (En frågande man.) skrev 2021-05-04 20:31:36 följande:

    Hej på er! 

    Efter dagens träningspass svängde jag förbi en kontorsaffär för att hämta ut ett paket strax innan stängning. Kvinnan i kassan hämtar mitt paket bakom disken och jag slänger även upp ett paket munskydd på disken. Blippat och klart, sedan säger hon: "och kvällsgodiset är fixat eller?". Jag undrar nu vad hon menade med det? Vad är era tankar kring detta? Hon var i runda slängar i 40-50 årsåldern. Själv är jag nyligen fyllda 30 och man.  


    Har själv råkat ut för det där. Detta fruntimmer syftade på en "strap" som hon kallade "gottpåsen". Jag fick en åktur så jag inte kunde gå på flera dar...Cool
Svar på tråden Kvällsgodis. Vad menade hon?