Forum Kroppsligt - Känsliga rummet
Varje medlem är ansvarig för sina inlägg.
  • Är jag snygg i dina ögon?

Igår 00:02 Läst 0 gånger Totalt 40 svar
    Anonym (Nyfik­en)
    Visa endast
    Igår 00:02

Bilden är inte jag, men är så lik att det skulle kunna vara. Har samma frisyr, hårfärg, kroppstorlek, hudfärg och liknande stil på kläder. Har ett par tatueringar, det enda som är skillnaden. Skulle du vara attraherad av mig? (Har en gulligt ansikte, gröna ögon, långa ögonfransar)

Är bara nyfiken. Är i ett förhållande och har aldrig haft problem, är bara nyfiken om jag är nåns TYP liksom.

• Anonym (F)
    Visa endast
    Igår 07:10 #1

Jag är iofs straight tjej men du är jättefin isf :) MEN det beror på dina tatueringar också... Beroende på motiv och plats kan det se jättefint ut, eller väldigt trashigt. Det är så olika vad folk tycker där.

• Igår 07:34 #2
    Anonym (F) skrev 2021-05-05 07:10:21 följande:

Jag är iofs straight tjej men du är jättefin isf :) MEN det beror på dina tatueringar också... Beroende på motiv och plats kan det se jättefint ut, eller väldigt trashigt. Det är så olika vad folk tycker där.

Instämmer till fullo. Nu är ju jag lastgammal och har lite andra värderingar. Men människor som är gaddade som affischer tycker jag är riktigt fult.

I övrigt ser modellen sund och fin ut.
  • Anonym (L)
    Visa endast
    Igår 08:33 #3

Nu ser man inte ansiktet vilket egentligen är det viktigaste men nej, du är inte min typ. Håret ser ganska fint ut men klädvalet är inte min favorit och dessutom har du några kilon för mycket för min smak.

• Anonym (Henke­)
    Visa endast
    Igår 08:37 #4

Gillar större tjejer så skulle nog kunna spana in dig :)

• Anonym (Hmm..­.)
    Visa endast
    Igår 08:44 #5

Ser ut som en helt vanlig svensk lite småmullig tjej. Inte ful alls, men inget speciellt . Kanske gör dina tatueringar att du sticker ut lite och blir mer intressant?

• Anonym (!)
    Visa endast
    Igår 08:45 #6

Ja!

• Anonym (Pelle­)
    Visa endast
    Igår 08:48 #7 -1

Nej, mulliga tjejer är ointressant för mig. Tatueringar är inget som hjälper heller.

• Anonym (Nyfik­en) Trådstartaren
    Visa endast
    Igår 08:50 #8

Tack för att ni svarar ???? Är som sagt bara nyfiken.

Mina tatueringar är en liten symbol i nacken och en större fågel på ena överarmen med lite blommor.

• Anonym (Nyfik­en) Trådstartaren
    Visa endast
    Igår 08:51 #9
    Anonym (Nyfiken) skrev 2021-05-05 08:50:04 följande:

Tack för att ni svarar ???? Är som sagt bara nyfiken.

Mina tatueringar är en liten symbol i nacken och en större fågel på ena överarmen med lite blommor.

Äsch gjorde en glad smiley som blev frågetecken haha
  • Anonym (N)
    Visa endast
    Igår 09:00 #10 +1

Nej du är inte nyfiken om du är någons typ för det vet du ju att du uppenbarligen är då du har partner och aldrig haft problem. Du vill ha ytterligare bekräftelse det är vad det handlar om.

Logga in
Bli medlem
Svara i tråden...

Innehåll