• Anonym (sköte)

    Utseendet underliv

    Jag undrar hur många som är nöjda med utseendet på sina underliv egentligen. Är ni många som skäms för hur ni ser ut, eller är de flesta tillfreds? Jag tycker att mina inre blygdläppar är fula och inte sådär fint rosa och tunna som många andra har. Har små yttre och lite större inre. Jag har dessutom inget bakåtmus utan mer framåtmus. Min venusberg däremot är fint och litet. Hur många av er har ens haft tanken på hur ni ser ut därenere?

  • Svar på tråden Utseendet underliv
  • Anonym (.)

    Jag brukade hata hur jag såg ut men har slutat bry mig efter att min man sa att jag ser ovanlig ut på något sätt. Är han okej med hur jag ser ut så är jag det också.

  • Anonym (sköte)

    Sålänge mannen är nöjd så är man nöjd. Men min sambo har sagt (när han var arg på mig) att jag ser för jävlig ut mellan benen och varför jag inte gjort någonting åt det. Före honom har jag aldrig hört någon klaga. Däremot tycker jag inte det är snyggt när musen inte är stängd eller iallafall symmetrisk att yttre och inre är lika långa framifrån. Vill inte att något ska sticka fram.

    Jag vet att alla feminister kommer skriva att han är en idiot och att jag ska lämna honom, men alla får tycka vad de vill. Om han tycker att min mus är ful, så får han tycka det....precis som jag tycker att den är. Lika mycket som man kan tycka att en näsa är ful.

  • Anonym (Inte fint)

    Varken kvinnans eller mans underliv är vackert .

  • Anonym (Fiff)

    Jag har aldrig tänkt på hur mitt underliv ser ut men min kille tycker det är det snyggaste han sett.

  • Anonym (Kvinna45)
    Anonym (sköte) skrev 2021-05-05 15:08:12 följande:

    Jag undrar hur många som är nöjda med utseendet på sina underliv egentligen. Är ni många som skäms för hur ni ser ut, eller är de flesta tillfreds? Jag tycker att mina inre blygdläppar är fula och inte sådär fint rosa och tunna som många andra har. Har små yttre och lite större inre. Jag har dessutom inget bakåtmus utan mer framåtmus. Min venusberg däremot är fint och litet. Hur många av er har ens haft tanken på hur ni ser ut därenere?


    Bryr mig inte för fem öre. Min fitta har varit omtyckt av alla jag har legat med, den funkar felfritt, ger mig toksköna orgasmer.
  • Aliona

    Jag älskar mitt underliv! När jag var yngre brukade jag titta på det med en spegel. Jag älskar hur det ser ut, hur det känns, hur det får mig och mina sexpartners att njuta och hur det har fött mitt barn.

    Eftersom jag också har sex med kvinnor kan jag lägga till att alla andra underliv jag sett är olika men lika fina!

  • Anonym (Otto)

    Vet inte om killar också får svara i tråden?

    Jag kan säga att jag varken är nöjd eller missnöjd med min penis, dock spelar det egentligen ingen roll då jag är den enda som ser den, och den används i princip endast till att kissa med. Då spelar utseendet ingen roll.

  • Anonym (Rosa)

    Min fitta är rosa med tunna bl. Fin tydligen. Men hör sällan att någons fitts är ful heller.

    55 år.

Svar på tråden Utseendet underliv