• Anonym (666)
    Wed 5 May 2021 21:26
    314 visningar
    10 svar
    10
    314

    Smekningar

    Hur är det med er män, vart är det skönt att bli smekta? Har ni samma känsla i bröstvårtan som vi kvinnor till exempel? Vad gillar ni?

  • Svar på tråden Smekningar
  • Wed 5 May 2021 21:30
    #1
    Anonym (666) skrev 2021-05-05 21:26:51 följande:

    Hur är det med er män, vart är det skönt att bli smekta? Har ni samma känsla i bröstvårtan som vi kvinnor till exempel? Vad gillar ni?


    Ingen aning... har aldrig varit kvinna. Men det är inget jag tänder särskilt på så antar inte det.

    Smekt runtomkring kuken är skönt... dvs smeka kroppen för att långsamt cirkla in till jättesalamin. Det är trevligt.
  • Thu 6 May 2021 12:19
    #2

    halsen, bröstet, vårtorna, magen, ljumskarna, insidan av låren, de erogena zonerna, och fantasin

  • Anonym (...)
    Thu 6 May 2021 12:41
    #3

    Min man har väldigt känsliga bröstvårtor och han älskar att bli smekt och slickad där. Det är hans i särklass mest erogena zon, bortsett från kuken. Nästan så att han kan komma av bara det. Sen har jag haft tidigare pojkvänner som inte uppskattat smek på bröstvårtorna alls. Så jag antar att det varierar lika mycket mellan olika män som mellan olika kvinnor. Man får undersöka, leka och vara lyhörd helt enkelt.

  • Anonym (Snopp­y)
    Thu 6 May 2021 12:59
    #4

    Runt halsen, nacken, längs ryggraden ner till svanken, skinkorna, under bröstmusklerna, magen, insida lår men runt och under pungen är asskönt förutom kuken då. Men också vilket sätt man blir berörd på. Med lätta fingrar eller tunga bäst. Först en varm tunga och sedan lite kyligt av saliv är bara så skönt

  • Anonym (666) Trådstartaren
    Thu 6 May 2021 14:38
    #5

    Tack för era svar! Jag fick nämligen reda på precis nyss att han knappt känner när jag smeker eller slickar på hans bröstvårtor, jag blev så paff, trodde de var lika känsliga som kvinnans bröstvårtor :)

  • Anonym (Pappa­n)
    Thu 6 May 2021 14:52
    #6

    Jag har tyvärr bara en erogen zon.
    Skulle vara trevligt att ha lika många som min fru men så är det inte på mig.
    Har fått förklara för henne att mina bröstvårtor är inte mer erogena än armbågen eller hälen.
    Men alla är olika!

  • Anonym (-)
    Thu 6 May 2021 15:00
    #7

    Överallt.

  • Thu 6 May 2021 15:48
    #8
    Anonym (666) skrev 2021-05-06 14:38:50 följande:

    Tack för era svar! Jag fick nämligen reda på precis nyss att han knappt känner när jag smeker eller slickar på hans bröstvårtor, jag blev så paff, trodde de var lika känsliga som kvinnans bröstvårtor :)


    Samma för mig. ger ingenting - Nästan lite obehagligt istället.
    Samma för min kvinnliga partner, iaf enligt min erfarenhet.

  • Thu 6 May 2021 16:12
    #9

    Jag gillar att bli smekt över bröstet och att man leker med mina bröstvårtor. Kanske suger lite på de, sen gillar jag väl som de flesta tror jag att bli smekt överallt. Ner över bröstet och magen och så vidare. .


    Jag trodde jag kunde flyga, men jag hade fel.
  • Anonym (Snopp­y)
    Thu 6 May 2021 17:29
    #10
    Anonym (666) skrev 2021-05-06 14:38:50 följande:

    Tack för era svar! Jag fick nämligen reda på precis nyss att han knappt känner när jag smeker eller slickar på hans bröstvårtor, jag blev så paff, trodde de var lika känsliga som kvinnans bröstvårtor :)


    Visst gillar jag att bli smekt och kan väl piggna till av det men jag tänder tusen gånger mer på att ge njutning till en kvinna. Se henne njuta av mina händer, tunga och redskap är min njutning.
Svar på tråden Smekningar