• Anonym (Smisk)

    Vem förtjänar smisk?!

    Någon som förtjänar smisk?! Och i så fall varför?!:)

  • Svar på tråden Vem förtjänar smisk?!
  • Anonym (Swing for fun)

    Min älskarinna har gjort sig förtjänt av en ordentlig belöning. Fick förra veckan nästan 100 meter färgade och efter konstens alla regler behandlade Juterep av henne så när vi träffas nästa gång blir det nog en hel del shibari och som avslutning rejält med spanking och rotting vilket både hon och jag njuter av.

  • Anonym (Rödstjärt)

    Jag! Jag förtjänar det när jag missköter mig och jag får vad jag förtjänar av min master och fostrare.

  • Anonym (Smisk)
    Tukt skrev 2021-05-06 09:34:26 följande:

    Alla?


    Alla kan väl inte ha varit stygga?:)
  • Anonym (Snoppy)
    Anonym (Smisk) skrev 2021-05-07 07:10:22 följande:

    Alla kan väl inte ha varit stygga?:)


    Jag gör det bara för att jag kan. Gillar att se hennes rumpa dallra under mina händer så varför skulle jag inte smiska då?
  • Anonym (Ni i tråden.)

    Alla som skrivit i tråden verkar förtjäna smisk. Jävla pervo-sadister, jag vill luta er över köksbordet och spanka er med mattpiska. Verkligen smiska sadismen och smiskfetischen ur er.

    Gillar du att få smisk själv? Nej kejsarinnan. Kommer du fortsätta smiska kvinnor? Nej kejsarinnan. Är du en sadist? Ja kejsarinnan. Förtjänar sadisten smisk? Ja kejsarinnan. Hur många slag till med mattpiskan behöver du för att sluta vara pervers? Kanske tio kejsarinnan.

    Vill smiska en smiskare.

  • Tukt
    Anonym (Smisk) skrev 2021-05-07 07:10:22 följande:
    Alla kan väl inte ha varit stygga?:)
    Nej, men med smiskets logik kommer de förr eller senare vara stygga. Så i förebyggande syfte! ;)
  • MrLu

    Alla kvinnor som njuter av det förtjänar smisk.

    Finns det något härligare känsla att smiska en kvinna och känna hur våt hon blir av det?

  • Anonym (Snoppy)
    Anonym (Ni i tråden.) skrev 2021-05-07 08:00:44 följande:

    Alla som skrivit i tråden verkar förtjäna smisk. Jävla pervo-sadister, jag vill luta er över köksbordet och spanka er med mattpiska. Verkligen smiska sadismen och smiskfetischen ur er.

    Gillar du att få smisk själv? Nej kejsarinnan. Kommer du fortsätta smiska kvinnor? Nej kejsarinnan. Är du en sadist? Ja kejsarinnan. Förtjänar sadisten smisk? Ja kejsarinnan. Hur många slag till med mattpiskan behöver du för att sluta vara pervers? Kanske tio kejsarinnan.

    Vill smiska en smiskare.


    Har du varit i sitsen själv som man att tycka det är vansinnigt fel att på något sätt slå eller på något sätt göra illa? Har du varit i sitsen att den du är tillsammans med berättar om hens stora hemliga dröm är att bli smiskad? Har du varit med om att hen kommer hem med handbojor och en flogger?

    Ska jag då som älskar att se min partner njuta säga att "nä min mamma sa att det här är fel"?
  • Anonym (Ni i tråden.)
    Anonym (Snoppy) skrev 2021-05-07 11:44:26 följande:
    Har du varit i sitsen själv som man att tycka det är vansinnigt fel att på något sätt slå eller på något sätt göra illa? Har du varit i sitsen att den du är tillsammans med berättar om hens stora hemliga dröm är att bli smiskad? Har du varit med om att hen kommer hem med handbojor och en flogger?

    Ska jag då som älskar att se min partner njuta säga att "nä min mamma sa att det här är fel"?
    Du missförstod mig helt. Jag har två fetischer vad gäller dominans. Män som gillar att bli smiskade och underkasta sig känns inte "helt rätt". Jag vill ha lite kamp, mothugg och så att jag får anstränga mig för det.

    Jag vill dominera en dominant. Någon som vanligtvis har den dominanta rollen.

    Det är den ena.

    Jag vill dominera en man som inte gillar S/M alls och inte har erfarenhet av det. Utan underkastar sig min dominans för att han vill ha sex med mig efteråt, och testa "gränser" hur långt han kan förnedra sig för det. 

    Det är den andra.

    Nu är ju det oerhört svårt att få utlopp för, då sex (även dominans sex) naturligtvis kräver samtycke, så det där får nog vara en fantasi.
Svar på tråden Vem förtjänar smisk?!